Gå til innhold

GT4liga - Regler, rundetider og poeng - Se 2. post


Togo

Anbefalte innlegg

Ja den er nok litt brattere i spillet virker det som og trangere.

 

Men satt nå en tid som jeg håper blir lei å ta 1.36.028. Kommer nok til maile inn den ja :thumbup:

:dontgetit::dontgetit: Hvordan klarte du det??? Den blir ihvertfall vanskelig å slå her i huset. En ting jeg lurer på er om folket bruker pas ellr ratt?? Jeg bruker pad.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja den er nok litt brattere i spillet virker det som og trangere.

 

Men satt nå en tid som jeg håper blir lei å ta 1.36.028. Kommer nok til maile inn den ja :thumbup:

:dontgetit::dontgetit: Hvordan klarte du det??? Den blir ihvertfall vanskelig å slå her i huset. En ting jeg lurer på er om folket bruker pas ellr ratt?? Jeg bruker pad.

Bruker pad selv. Er det eneste jeg har brukt siden GT1 kom. Men det tok mange justeringer frem og tilbake før den satt riktig til min kjørestil

Lenke til kommentar
Har bare et spørsmål til dere som har tider på 1 .38 og bedre..

 

- Hvilken hastighet har dere gjennom første og andre sving etter målstrekka, og svingen før korketrekkern???

Har ikke under 1.38 jeg men....nesten....hehe

 

Første sving....80 ned til 70, er liksom to svinger i en det.

 

Andre sving.....105 ca...

 

Før korketrekkern 135 ca...

 

Ser ut til at vi får litt av en tid å slå ja....hehe. Men vi prøver!

 

BTW, Jeg bruker DrivingForcePro, PlaySeat-Solberg edition, litt vinglete ved herje ratting....som ofte må til når man liker å drifte (Er anti ASM/TCS, hehe). Vurderer å forsterke. (Slår av ForceFeedback ved Rally)

Endret av Totte-
Lenke til kommentar

Til GT4-Liga Admins:

 

Jeg ser at jeg ikke var så taktisk lur.....å legge tida mi ut så tidlig mener jeg....men det er vel mulig å oppdatere den? Vet jeg kan slå den, min egen altså. Tar vare på best lap replay jeg.

 

Er det mulig å lagre Replay på usb-lagring på GT4? Noen som vet?

Man kan i allefall lagre bilder slik, genialt for overføring til PC....

Lenke til kommentar
Til GT4-Liga Admins:

 

Jeg ser at jeg ikke var så taktisk lur.....å legge tida mi ut så tidlig mener jeg....men det er vel mulig å oppdatere den? Vet jeg kan slå den, min egen altså. Tar vare på best lap replay jeg.

 

Er det mulig å lagre Replay på usb-lagring på GT4? Noen som vet?

Man kan i allefall lagre bilder slik, genialt for overføring til PC....

Det går greit. Bare send en ny mail med den beste tia din så skal den legges inn.

 

Men det er viktig å sende sin beste tid inn og ikke hver gang man slår sin egen rekord. Fordi da blir det veldig mye ekstra jobb for oss. Så jeg oppfordrer alle til å sende inn tidene på lørdag.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål her. Hva for et program må jeg bruke for å koble opp PS2 på PC'n så jeg får frem fullskjerm. Skjermkortet jeg har har tilkobling for slikt, men jeg har ikke noe program. Kortet jeg har er Asus x800xt pe.

 

Kunne vært kjekt få til det med tanke på opptak av replay og diverse.

Lenke til kommentar

Sender inn etterpå! :thumbup:

 

Har ikke orka kjøre så mange runder, kjørt kanskje 8 runder eller noe, har en tid på 1.39,702 veldig dårlig tid, var langt ute i sanda i to svinger (bare jeg som ikke klarer å bremse opp nok) men orker ikke finslipe den banen der.

 

Har forslag til neste runde! GT40 på Seattle Reverse! :grin:

 

EDIT: Nei nå ble rekorden 1.39,255 etter 2 runder til! :wee:

 

EDIT2: Nei nå ble den 1.38,980 etter enda 1 runde. Fornøyd nå, under 1.39 er bra nok syns jeg. Sender inn nå.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...