UrgeLoL Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Bare Gran Turismo mode. Hvis dere kjører på world circuits så er d flying start.. greit å bruke.. Det er ikke lov til å ta snarveier seff.. Men det kan vel ikke kalles juks om man kuttesvingen slik at et par hjul er utti grusen?? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Var uheldig og kom for langt ut i den vrinedoverbakkesvingen (dere veit hvilken). Da trakk maskina meg et ekstra halvt sekund. Så ekstremkutting ser det ut til blir straffet litt. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg kommer til aa styre unna baner med sjikaner som kan skippes over - bare saa det er sagt. 1.38.727 er beste tid her i huset saa langt. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 den bilen var genialt god å kjøre. er nede i 1.38.5, men har fortsatt mye å fikse på. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 må bare kjøpe bilen, så er jeg med Lenke til kommentar
duda Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Det var mulig å kjøre den på arcade? Eller MÅ vi kjøpe den? Sliter litt med pengene Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 må kjøre i gran turismo mode.. Lenke til kommentar
Bramnar Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Det skal godt gjøres at alt klaffer på Laguna Seca, alltids en eller anna feil, men når ting klaffer sånn pass blir tida fort under 1'38 Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg lagde en liten side hvor man kan se resultater og liga tabellen. Den er langt ifra ferdig så ikke forvent alt for mye enda siden Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Shit, bare 1.40.20 enda, sliter med at refleksene er stilt inn på GT3 og at det virker som om GT4 er litt annerledes selv om det er samme bane. I GT3 kunne jeg alltid ta siste høyhastighetssvingen før korketrekkeren med full pinne, nå glir jeg ut i sanda på hvert forsøk!! Andre som opplever det på samme måte? Lenke til kommentar
Bramnar Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Ja svingen før korketrekkeren er ombygd, hadde store problemer med den. Begynner å venne meg til den nå så det ordner seg Ser bra ut den CHB3 Lettere å få oversikt nå Endret 14. mars 2005 av Bramnar Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Til trådstarter/ligaformann. Kan vi få en ny oversikt over hvor mange som er med i ligaen, og favorittbil/bane for hver enkelt slik at vi kan sammenligne. Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Til trådstarter/ligaformann. Kan vi få en ny oversikt over hvor mange som er med i ligaen, og favorittbil/bane for hver enkelt slik at vi kan sammenligne. Det kan jeg fikse. Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Nå kan man gå in her trykke på en av navnene å se favoritt bane/bil. Vist noen ser noe feil er det bare å rope ut. lagde det ganske raskt Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 CHB3: Om du "cruiser" rundt på nettsiden din, og trykker på "hovedside" så kommer du til forsiden, men trykker du på "hovedside" en gang til får du "start error, siden finnes ikke... blablabla" Såvidt jeg kan se er linken til "hovedmeny" "gt4liga/index.html" og ikke "index.php". "index.php" er rett vil jeg tro, siden linken er til php helt inntill du har trykket på hovesiden, da forandres den til .html og da funker den ikke. Tenkte jeg bare kunne si ifra. Soper forresten opp penger, har ikke råd til bilen enda. 3% game hittil. Vil helst ikke kjøpe bilen før jeg har oppgradert de "skikkelige" bilene mine først, deretter kan jeg kjøpe bil'n. *Glede seg til å kjøre* Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) er det lov å skifte hjul på bilen, eller sette på spoiler? Endret 14. mars 2005 av ReSSaA Lenke til kommentar
nattaz Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Shit, bare 1.40.20 enda, sliter med at refleksene er stilt inn på GT3 og at det virker som om GT4 er litt annerledes selv om det er samme bane. I GT3 kunne jeg alltid ta siste høyhastighetssvingen før korketrekkeren med full pinne, nå glir jeg ut i sanda på hvert forsøk!! Andre som opplever det på samme måte? Mange om ikke alle banene som var med i GT3 er en smule endret, perfeksjonert om man kan kalle det det..... Og selve kjøre-feeling'en er mer realistisk enn i GT3. Det kan ha noe med det å gjøre Endret 14. mars 2005 av nattaz Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 er det lov å skifte hjul på bilen, eller sette på spoiler? Det er ikke lov å sette på noe som koster peng. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 "Mazda RX-7 Spirit R Type A (FD) '02" finnes i arcade mode, men under et annet navn. "Mazda RX-7 [noe]" heter den i arecade. Akkurat like mange hester, og helt like spesifikasjoner som bilen i GT mode, og den ser også helt lik ut. Altså er de identiske, bare med forksjellige navn. Har ikke råd til bilen i GT-Mode, så det er vel lov å kjøre den i arcade med timetrial vil jeg gå ut ifra? Er jo ingen forkskjell i det hele tatt å kjøre den i GT eller arcade, om det er det så skjønner jeg at jeg ikke kan kjøre den i arcade, men deter da ikke noe forskjell? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Rims kan skiftes, da det ikke har noen effekt paa bilen. Dekk, som racing slicks osv er ikke lov da det endrer kjoereegenskapene til bilen. Spoilers utenom den spoileren som foelger med bilen er ikke lov. Biler som er tilgjengelig baade i Arcade mode og GT mode, saa kan du vel bruke begge vil jeg tro - for enkelthetsskyld. Raskeste tid her i huset iallefall har blitt presset ned til 1'37.892, kan nok presses ned til under '37 ogsaa. Endret 14. mars 2005 av HeavenHell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå