Gå til innhold

GT4liga - Regler, rundetider og poeng - Se 2. post


Togo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shit, bare 1.40.20 enda, sliter med at refleksene er stilt inn på GT3 og at det virker som om GT4 er litt annerledes selv om det er samme bane. I GT3 kunne jeg alltid ta siste høyhastighetssvingen før korketrekkeren med full pinne, nå glir jeg ut i sanda på hvert forsøk!! Andre som opplever det på samme måte?

Lenke til kommentar

CHB3: Om du "cruiser" rundt på nettsiden din, og trykker på "hovedside" så kommer du til forsiden, men trykker du på "hovedside" en gang til får du "start error, siden finnes ikke... blablabla"

 

Såvidt jeg kan se er linken til "hovedmeny" "gt4liga/index.html" og ikke "index.php". "index.php" er rett vil jeg tro, siden linken er til php helt inntill du har trykket på hovesiden, da forandres den til .html og da funker den ikke.

 

Tenkte jeg bare kunne si ifra. ;)

 

Soper forresten opp penger, har ikke råd til bilen enda. 3% game hittil. Vil helst ikke kjøpe bilen før jeg har oppgradert de "skikkelige" bilene mine først, deretter kan jeg kjøpe bil'n. *Glede seg til å kjøre*

Lenke til kommentar
Shit, bare 1.40.20 enda, sliter med at refleksene er stilt inn på GT3 og at det virker som om GT4 er litt annerledes selv om det er samme bane. I GT3 kunne jeg alltid ta siste høyhastighetssvingen før korketrekkeren med full pinne, nå glir jeg ut i sanda på hvert forsøk!! Andre som opplever det på samme måte?

Mange om ikke alle banene som var med i GT3 er en smule endret, perfeksjonert om man kan kalle det det..... Og selve kjøre-feeling'en er mer realistisk enn i GT3. Det kan ha noe med det å gjøre ;)

Endret av nattaz
Lenke til kommentar

"Mazda RX-7 Spirit R Type A (FD) '02" finnes i arcade mode, men under et annet navn. "Mazda RX-7 [noe]" heter den i arecade. Akkurat like mange hester, og helt like spesifikasjoner som bilen i GT mode, og den ser også helt lik ut. Altså er de identiske, bare med forksjellige navn. Har ikke råd til bilen i GT-Mode, så det er vel lov å kjøre den i arcade med timetrial vil jeg gå ut ifra? Er jo ingen forkskjell i det hele tatt å kjøre den i GT eller arcade, om det er det så skjønner jeg at jeg ikke kan kjøre den i arcade, men deter da ikke noe forskjell?

Lenke til kommentar

Rims kan skiftes, da det ikke har noen effekt paa bilen. Dekk, som racing slicks osv er ikke lov da det endrer kjoereegenskapene til bilen. Spoilers utenom den spoileren som foelger med bilen er ikke lov.

 

Biler som er tilgjengelig baade i Arcade mode og GT mode, saa kan du vel bruke begge vil jeg tro - for enkelthetsskyld.

Raskeste tid her i huset iallefall har blitt presset ned til 1'37.892, kan nok presses ned til under '37 ogsaa.

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...