Gå til innhold

GT4liga - Regler, rundetider og poeng - Se 2. post


Togo

Anbefalte innlegg

Nå har jeg holdt på litt att og frem med understell og NOS og gikasse..... Dette er bestetida jeg orket å kjøre idag. Tipper det får holde med den. Men hadde jeg giddi hadde jeg nok tatt 1 - 2 sek til, er ofte på forskjellig områder på banen hvor jeg er 0,XXX foran meg selv. Men men....liker eg. ikke feilhjulstrekk.....hehe.

 

Edit: Ser litt rart ut, hadde jeg hatt 160Hk hadde jeg neppe fiksa den tida. Aner ikke hvorfor det står det, mulig det kun opplyses om bilens orginal tilstand der oppe. :hmm:

 

Det er original hk'ene i bilen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får vel komme med bilde jeg og. Beste tid til nå: 1.21.886

 

IMAG0186_re.jpg

Det var da som faen for en tid..... Hva skjer med bilen din da? :thumbup:

Takk. Gjort litt justeringer på spoileren og demperne og så klart qualify dekka og funne ut en bra måte å ha hjeplemidler på. Men jeg har ikke den beste tida her. En som har kjørt 1.20,7 tror jeg det var.

Lenke til kommentar
Takk. Gjort litt justeringer på spoileren og demperne og så klart qualify dekka og funne ut en bra måte å ha hjeplemidler på. Men jeg har ikke den beste tida her. En som har kjørt 1.20,7 tror jeg det var.

Ja, har kvalik dekka selv, men vinge har jeg søren ikke tenkt på....testa endel med understellet.... stivere altså...men da bare spretter bilen rundt. Mykere kan jeg ikke skjønne at gå fortere....driving aids har jeg på. Men skal nok hjem å teste litt mer før jeg gir meg....hehe. :D

Lenke til kommentar
Takk. Gjort litt justeringer på spoileren og demperne og så klart qualify dekka og funne ut en bra måte å ha hjeplemidler på. Men jeg har ikke den beste tida her. En som har kjørt 1.20,7 tror jeg det var.

Ja, har kvalik dekka selv, men vinge har jeg søren ikke tenkt på....testa endel med understellet.... stivere altså...men da bare spretter bilen rundt. Mykere kan jeg ikke skjønne at gå fortere....driving aids har jeg på. Men skal nok hjem å teste litt mer før jeg gir meg....hehe. :D

rebound og bound eller hva det heter, hvis du tar disse ned så spretter den ikke så mye.

 

BTW: Jeg sender inn tiden for Jonaz.R (1.22.975) fordi han er ikke hjemme. Så nå blir det to meldinger fra meg som sist gang.

 

EDIT: Klarte å sende feil tid til Jonaz.R Det var vist 1.22.975 i steden.

Endret av -Supraguy-
Lenke til kommentar
.........rebound og bound eller hva det heter, hvis du tar disse ned så spretter den ikke så mye...........

Takk for tipsene..... :D

 

Tok innpå et par sek i allefall, hadde nok kunnet presse litt til, men nå er det drekking som gjelder.

 

Denne tida blir mailet, og ikke som sist som jeg faen meg glemte å maile, 5 p. gikk jeg glipp av....men mange runder igjen, så det blir spennende å se.

post-185-1112465459_thumb.jpg

Lenke til kommentar

MIstet egentlig lysten på GT4 da jeg fant ut hvor lett det var å få tak i nye biler jeg. Og penger. Likte bedre tidligere spill der man måtte streve og kjøre sunday cup 20 ganger for å få tak i en brukanes bil som man etterhvert kunne trimme litt, men nå er det bare å kjøre noen enkle og simple løp og skaffe seg millioner av kroner og kjøpe alt som er, uten å tenke på pris osv. Litt synd egentlig, likte spillet helt frem til jeg kjørte capri rally...

 

Så har ikke spilt på en uke, men jeg vil ikke melde meg ut av turneringen, får nok tilbake kjørelysten igjen.

Lenke til kommentar

Spent på neste runde....

 

Nå som CHB3 er "gone" blir det vel kanskje litt sommel med administrasjonen her...... :dontgetit: Noe ny co-admins kanskje?

 

Jeg stiller meg til disp., dersom jeg slipper å programmere web siden, siden jeg ikke har så veldig greie på sånt, men har et par kompiser som er data "genier" så kan nok få hjelp til det som evt. trengs. (se www.partysentralen.no , jeg er med å administere der. :D )

Siden jeg ikke leverte tida mi i tide til påske runden så har folk muligens bange anelser, kom fra påske fjellet med dama på lørdag ettermiddag og GT hadde falt ut av hjernen min den dagen dessverre. Samtidig arrangerte jeg en live GT4 TUChamp hjemme mandag, det var morro, jeg vant seff! .....hehe :D

Endret av Totte-
Lenke til kommentar

Naa som CHB3 er borte trenger jeg en/flere co-admin/s. Jeg er veldig opptatt, og det blir bare vaerre utenom vaaren, og trenger derfor noen som kan takle det hele. Webdesign-experience er selvsagt et pluss, men ikke et must. Send en pm til meg, saa kommer jeg tilbake til deg.

Lenke til kommentar

Kan den som administrerer ligaen vente litt med å legge frem resultatene? Har ikke hatt tid til å kjøre tidligere, og i dag var playstation-rommet opptatt akkurat når jeg skulle kjøre...seff :roll:

 

Men kjørte noen runder nå, fikk 1,20,347 på den siste runden. Skal gå ann å få en del bedre tidenn det og, men nå tror jeg at jeg er litt for trøtt til å fortsette. Merket at ting ble litt tåkete på slutten av den siste runden, utrolig at det gikk så bra :p

 

Edit: Kjørte noen runder til...ligger ofte et godt stykke foran bestetiden, men klarer ikke å holde hele runden. Men ny tid ble i alle fall 1,20,285.

post-185-1112484884_thumb.jpg

Endret av superman
Lenke til kommentar
Kan den som administrerer ligaen vente litt med å legge frem resultatene? Har ikke hatt tid til å kjøre tidligere, og i dag var playstation-rommet opptatt akkurat når jeg skulle kjøre...seff :roll:

 

Men kjørte noen runder nå, fikk 1,20,347 på den siste runden. Skal gå ann å få en del bedre tidenn det og, men nå tror jeg at jeg er litt for trøtt til å fortsette. Merket at ting ble litt tåkete på slutten av den siste runden, utrolig at det gikk så bra :p

 

Edit: Kjørte noen runder til...ligger ofte et godt stykke foran bestetiden, men klarer ikke å holde hele runden. Men ny tid ble i alle fall 1,20,285.

Helt sykt bra. Har du gjort mye innstillinger?

Lenke til kommentar
Helt sykt bra. Har du gjort mye innstillinger?

Neh, ikke så mye. Har egentlig ikke så mye peiling på det der :p Bare prøvde meg litt frem noen ganger, kan jo hende jeg fant gode innstillinger...

 

Men senket den ganske mye, men måtte være høyere bak enn foran, ellers understyrte den voldsomt. Ellers en del stivere dempere, og full downforce foran (for maks feste foran) + rundt 20 bak. Hva gjorde dere andre da?

Endret av superman
Lenke til kommentar
Helt sykt bra. Har du gjort mye innstillinger?

Neh, ikke så mye. Har egentlig ikke så mye peiling på det der :p Bare prøvde meg litt frem noen ganger, kan jo hende jeg fant gode innstillinger...

 

Men senket den ganske mye, men måtte være høyere bak enn foran, ellers understyrte den voldsomt. Ellers en del stivere dempere, og full downforce foran (for maks feste foran) + rundt 20 bak. Hva gjorde dere andre da?

Jeg gjorde ganske nøyaktig det samme, men satt i tillegg ned bound og rebound ganske mye. Gira den litt opp, så toppfarta når underkant av 230, Kjørte NOS på 75, brukt opp i løpet av en runde ca. kanksje 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...