Togo Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) (biler og baner vil bli annonsert i 2. post) I forbindelse med utgivelsen av Gran Turismo 4 saa vil jeg arrangere en turnerning blandt medlemmene her paa gamer.no forumet. I denne traaden viste det seg at det var stor interesse for en liga her paa forumet. Info om turneringen: Alle som vil vaere med maa sende en mail med brukernavn, favorittbil og bane til [email protected]. Resultater maa vaere inne ved 23.59 loerdag. Neste loep vil bli annonsert soendag. Resultater som ikke er inne ved loerdag vil bli tildelt 0 poeng. Poengfordeling: Vinner: 10 poeng #2 8 poeng #3 7 Poeng #4 6 Poeng #5 5 Poeng #6 4 Poeng #7 3 Poeng #8 2 Poeng #9 1 Poeng #10+ 0 Poeng Alle resultater sendes til [email protected]. Merk mail med resultater runde 1,2,3,4 eller hvilken runde det maatte vaere. Husk brukernavn ogsaa. Admin vil legge ut alle resultater og poeng tildelt soendag. Bilene som vil bli annonsert vil vaere relativt enkle aa faa tak i, saa det skulle ikke vaere noe problem. Noen runder vil vaere fritt for alle, dvs fritt dekkvalg, fritt frem med turbo/tuning osv, andre runder vil vaere helt normale biler som ikke klarer aa presse naala til 200km/t engang. ASM og Traction Control er fritt fram. Alt annet som har med tweaking (downdraft, vektfordeling osv) er fritt fram ogsaa, saafremt at det ikke inngaar aa kjoepe noe. Biler som er tilgjengelig baade i Arcade mode og GT mode, saa kan du vel bruke begge vil jeg tro - for enkelthetsskyld. Det er selvfoelgelig ingen regler om du vil bruke ratt og pedaler eller pad. Hvis det skulle vaere noe tvil, saa sendes rundetider inn, ikke hele loeptider. Saa ta en enkel timetrial og saken er biff. Hvis noen har noen innvendinger eller forlslag saa la meg hoere! Admins er foroevrig HeavenHell og CHB3. Se denne siden hvor rundetider og poeng er samlet: http://home.no.net/gtliga/index.php Endret 22. mars 2005 av HeavenHell Lenke til kommentar
Togo Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) 4. Runde blir som foelgende: Bane: El Capitan Bil: S2000 '04, uten trim. Som vanlig, ingenting kan kjoepes til, men justeringer kan gjoeres. Bilen kan kjoepes ny hos Honda-forhandleren. 3. Runde blir som foelgende: Bane: Opera Paris Bil: Mini Cooper S med full trim. Bilen kan kjoepes ny for knappe 30 000. Lykke til! 2. Runde blir som foelgende: Bane: Trial Mountain Bil: Lotus Charlton Kommer med jevne mellomrom bl.a uke 14,15,16,19,20,21 og 28,29 i følge denne listen: http://people.ku.edu/~sprice/GT4CarListbyModel.htm Olje vil ikke bli skiftet. 1. Runde blir som foelgende: Bane: Laguna Seca Bil: Mazda RX-7 Spirit R Type A (FD) '02 - utrimmet Bilen kan kjoepes ny i Mazda-forhandleren. Foelgende brukere er paameldt naa: HeavenHell Ressaa Id4ever kakk Aasgaard Bramnar Mgs Jonaz.R superman fiskfisk Teddy Duda Touring_man Alastor Lotus-Omega Totte- Baba Jon aragorn_sonof arathorn Supraguy Gtking Endret 3. april 2005 av HeavenHell Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hei!jeg har et forslag til bane første runde! enten nurburgring eller deep forest. kanskje seattle. hva synes dere? Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) det er vel en selvfølge at kutting av sjikaner og "wallriding" er forbudt, men synes ikke vi skal ha samme regel som på gtplanet om at det er ulovlig å være utfor veien. det går jo tross alt an å kjøre en bra runde på f.eks. ringen selv om du er utenfor banen en liten tur. edit: fant opp ordet erutenfor :!: Endret 13. mars 2005 av kakk Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg synes at første runden skal være på nürburgring Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 det er jeg enig i. for min del kan gjerne alle rundene være på nürburgring Lenke til kommentar
Bramnar Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Ja la oss kjøre 30 runder nürburgring med en Toyota Jørdis(Yaris) Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 tenkte jeg skulle foreslå fiat 500 jeg... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Tror HeavenHell har planlagt noen runder alt, stoler på at det blir bra. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Håper heavenhell kommer med all info om første runde i dag vil komme i gang!!! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Ooook, da har jeg staatt opp :----) Tidlig paa morran her ennaa.. Foerste runde vil ta plass paa Mazda Laguna Seca med en Mazda RX-7 Spirit R Type A (FD) 2002 - utrimmet og helt plain. Denne bilen kan kjoepes ny hos Mazda New Cars vendor'en for rundt 40k. Nurnburgring vil komme, men ikke ennaa. Paameldinger er fortsatt velkomne. Hvor mange runder vil folket vaere med paa? Husk, det er sommerferie om ikke saa alt for lenge, saa 20 runder vil si 20 uker, og det vil si over sommerferien. Endret 13. mars 2005 av HeavenHell Lenke til kommentar
Bramnar Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Har et lite spørsmål angående Driving aids. Hvilken regler er det rundt dette, skal de vere på eller av, eller er dette valgfritt?? Visst de har noe å si så er jeg ingen stor fan av ASM Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 ASM er vel valgfritt går jeg ut i fra? Noen som har fått noen gode runder? fikk akkurat 1'39.287. Litt artig å få høre hvordan det går med resten.. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 ASM og Traction Control er fritt fram. Alt annet som har med tweaking (downdraft, vektfordeling osv) er fritt fram ogsaa, saafremt at det ikke inngaar aa kjoepe noe. Lenke til kommentar
Bramnar Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 høres bra ut HeavenHell... Har fått kjørt noen runder nå, ganske lik tid Mgs 1'39.301 Jøye meg her var de mye villmanns kjøring, mye å fikse på :!: Lenke til kommentar
Togo Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Husk, jeg kommer ikke til aa sjekke forumet for tider - alle resultater maa sendes via mail. Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg har ikke råd til den bilen Jaja får kjøpe den seinere i uka Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) jeg melder meg på..om jeg har råd til bilen EDIT: Det hadde jeg. Men, da kommer et spm. Er det lov å ta snarveier? Som på feks fuji raceway? EDIT2: Glem det, bra folk vil at det ikke skal være lov . Endret 13. mars 2005 av Alastor Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Jeg har ikke råd til den bilen Jaja får kjøpe den seinere i uka Mulig jeg er helt på jordet, men kan vi ikke bare kjøre racet i "arcade mode"? Har ikke spilt noe på arcade enda jeg, kanskje vi må spille frem banene... og bilene? Jeg er iallefall med! Men jeg syns 20 uker er litt mye, 12uker holder vel? Eller kanskje bare kjøre en mnd av gangen? Kortere "ligaer" men kjøre flere ganger, altså, resette score etter 4-5 uker og deretter starte på nytt? -Bare et forslag. EDIT: Bilen i denne runden er jo ikek tilgjengelig der, og jeg har snart 3% og har ikke mye penger... Får bare spille som søren og tjene noen penger så jeg kan få kjøpt den. Endret 13. mars 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Så lov å ta bilen fra arcademode? Greit for de som er i starfasen og ikke vil bruke så mye penger . EDIT: Flying start eller stille start? Eller bare beste runde om man kjører mange ganger? Tja. 1.40.360 Jeg ække den flinkeste til å kjøre . Endret 13. mars 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå