punzel Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg rekker ikke engang logge inn før den fryser. Når jeg går inn i bios fungerer alt, men når jeg kommer til XP så fryser hele greia. Dette skjedde først i dag, 2 måneder etter jeg bygde denne pc'n. Jeg prøvde å formatere, men det samme skjedde igjen. Noen som har opplevd noe lignende eller har noen tips? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Prøv å ta ut alle "uviktige" usb ting å start med kun mus og tastatur....! Lenke til kommentar
punzel Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Prøvde dette og det samme skjedde. Har også prøvd å re-installere XP, men da bare henger den seg opp. Kan det være noe hardware feil? Noen som vet? Veldig rart at en pc som har fungert knirkefritt i 2 måneder plustelig skal bli sånn. Specs: Hovedkort: Asus P5GD1 Ram: 1gig. Geil System-disk: WD Raptor 36,5 (hvertfall den minste raptoren) CPU: Intel Pentium 3,2ghz (har slitt med varmeproblemer før, kan det være dette?) Skjermkort: Gainward GeForce 6600GT GLH Endret 13. mars 2005 av punzel Lenke til kommentar
devils444 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hmmm.....det samma skjedde med pcen min, men det var rett etter jeg byde den. Viss du har noen skjermkort ligende så bytt det med det som fortsatt sitter der. Prøv oxo bytte ram.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå