Zyko Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Hvordan eller hva må jeg gjøre for å åpne en "7Z file"? Har aldri vært borti en slik type fil, noen som har noen gode ideer om hva jeg skal gjøre..? Takker for alle svar Endret 12. mars 2005 av Zyko Lenke til kommentar
knert Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 www.fileextension.com. vet ikke om den ligger i databasen deres da. Lenke til kommentar
JVRG Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Last ned programmet 7-zip (www.7-zip.org trur jeg, hvis ikke bruk google ) Target Lenke til kommentar
gresh Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 7Z filer er pakkede filer på samme måte som .zip og .rar filer også er det. Åpnes med f.eks: 7-zip WinRAR Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Har prøvd med WinRAR, men d gikk ikke... Får prøve 7-zip EDIT: Funket med 7-zip, men d var da jeg fant ut at d var passord på filen Jaja, takk for alle de hjelpsomme svarene Endret 12. mars 2005 av Zyko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå