Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøremusikk, hva slags?

adg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehhm, du skal ikke la andre velge musikk for deg, feks om jeg kjører lar jeg ikke tullingen i passasjer setet sette på satan rock, du må nok velge selv, ALLE har vi forsjellig smak, men om du legger ved hvilke musikk typer du liker så kan vi altis komme med forslag.

Lenke til kommentar

Alt som går ann å høre på når en kjører bil...

Utrolig mye rart egentlig...

La ikke passasjerer eller andre i bilen styre musikken når DU kjører...

Vet jeg får en mer agressiv kjørestil hvis noen setter på Nightwish f.eks...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Generelt sett er sørstatsrock a lla ZZ top god kjøremusikk.. Du kan også prøve Lynyrd Skynyrd! evt, Dire Straits - Brothers In Arms albumet.. men som nevnt ovenfor, dette er veldig personlig fra person til person, noen vil kjøre til syreteknoblodiørahardtrance, mens atter andre helst hører på russisk steppemusikk eller noe i den dur :D

Lenke til kommentar

Jeg driver å setter opp en "kjøre fort CD" sammen med et par kollegaer, sangene må sendes på mail sammen med begrunnelse for å bli med på cd'en :)

Sangene som er på den hittill er:

The prodigy - Their Law

(når man kjenner seg skikklig fandenivoldsk. åpningsstrofen i sangen er: What we're dealing with here is a total lack of respect for the law)

Blur - Song 2

(perfekt for mellom fotoboks rally, sangen varer i 2:00 min)

Sum41 - Fat Lip

(ikkenoe annet enn at den er med i dude wheres my car soundtrack og er en fet sang)

Goldfinger - Spokesman

(skikkelig tromme på rattet synge med sang)

The Cardigans - My favourite game

(Denne spiller i introen på GranTourismo2, på ps1, var du der når det spillet kom ut, så får du frysninger av denne)

The Prodigy - Smack my bitch up

(For når man har satt seg i bilen, etter å ha krangla med dama, OBS brukes på eget ansvar;)

Lenke til kommentar

Kjøra fort - musikk, tja "Ronny och Ragge" med "Kjøra fort som fan" må vel være selvskreven, hehehe :D

Ellers så har vi jo:

Rammstein - Du hasst, Feuer Frei

Omtrent hva som helst av System of a down, Spesielt "Jet Pilot" og "Prison Song"

Korn leverer ofte knall kjøremusikk, f. eks Word up, Got The Game, Falling Away From ME, Blind, Right Now(!), Did My Time, Here To Stay osv.

Slipknot har også noen hardtpumpende låter, People=Shit er absolut en jager for gassfoten, hehe :D

Lenke til kommentar

Rammstein støttes - Du hast, America ++ mye og ramse opp.

Chop Suey med System Of A Down.

Motorhead - The Game

Sentenced - Killing me killing you

Alice Cooper - Poisen bl.a.

Wrestling musikk er faktisk ganske kult. Mye bra rock.

Litt dunk dunk

Beats and Styles - Dynamite

E-rotic (Mye bra sanger, funker siinsykt i bassen )

Astroline - Close my eyes ( E-roticTechno )

Groove Coverage

+++

Alt for mye og ramse opp. Kjører selv MP3 cd med blanding av rock og bassmusikk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eier ikke musikksmak dere... :nei: I bilen er det bare en ting som duger: Lil' Jon and the Eastside Boys' album Crunk Juice og Kings of Crunk! Det beste, ihvertfall med sub! :D

Dette innlegget var ikke vondt ment mot tecno fans, smaken er som baken, den er delt! :p

Lenke til kommentar
Eier ikke musikksmak dere... :nei: I bilen er det bare en ting som duger: Lil' Jon and the Eastside Boys' album Crunk Juice og Kings of Crunk! Det beste, ihvertfall med sub! :D

Dette innlegget var ikke vondt ment mot tecno fans, smaken er som baken, den er delt! :p

"Pimp" musikk er konge til råning! :D

Lenke til kommentar
Mener jeg leste noe om at i Storbritannia hadde de undersøkt hvilken sang som var på anlegget i flest bilkrasj:

Valkyrierittet av Wagner var på 1. plass!

Hehehe, det kan jeg tro på.

tjalla: du venner deg vel etter hvert til når det kommer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...