simenss Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) I det siste har jeg fått problemer når jeg spiller Half Life 2. Kort tid etter at spillet er i gang minimeres Half Life automatisk, og jeg får opp feilmeldingen: Når jeg klikker OK kommer denne feilmeldingen: Så avsluttes Half Life helt. Hvs skjer? EDIT: Vet ikke helt om dette er riktig kategori, men ser ut som feilmeldingen har med grafikken å gjøre. Endret 12. mars 2005 av simenss Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Prøv og installer direct x på nytt igjen, kansje oppgradere grafikkort driverne dine? Lenke til kommentar
simenss Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Prøv og installer direct x på nytt igjen, kansje oppgradere grafikkort driverne dine? Er dette siste versjon av DirectX 9? Kommer ikke inn på ATI's drivere Lenke til kommentar
TDK Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Prøv og installer direct x på nytt igjen, kansje oppgradere grafikkort driverne dine? Er dette siste versjon av DirectX 9? Kommer ikke inn på ATI's drivere Nyeste versjon av DX, er DX9c. Ati's nyeste driver: http://ati.com/home/online/CatalystCCCdriver.html Har du prøvd og reinnstalere spillet? Lenke til kommentar
arokh Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Kjør memtest86 og sjekk minnet ditt. Overklokker du? Lenke til kommentar
divemaster Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Vet ikke hvordan GFX kort du har, men jeg opplevde noe lignende med HL2 når jeg spillte det. Spillet avslutttet brått, men jeg husker ikke om jeg fikk noen feilmelding. JEg letet lenge etter feilen, å skjønnte tilslutt att det måtte være for lite strøm som skappte problemet. Jeg hadde ett power supply som var på 370 Watt, men det ga for lite Ah på 12 volt linja. Kjøpte meg ett større power, med plenty Ah på 12 volt, å problemet forsvant. Jeg har iværtfall Gainward 6800GT, å har ikke hatt problemer med noen ting etter att jeg byttet power. Lenke til kommentar
simenss Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Hadde Catalyst 4.8, og nyeste versjon var 5.3 så etter at den ble installert har ikke feilmeldingen vist seg Lenke til kommentar
-Jp- Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) he hær : http://steampowered.custhelp.com/cgi-bin/s...li=&p_topview=1 offtopic :veldig lang link faktis den lengste jeg har sett :!: håper det helper. ta i vært fall en sånn en : http://steampowered.custhelp.com/cgi-bin/s...php?p_faqid=282 EDIT:så ikke den dær oppe. håper dette hjelper andre. Endret 13. mars 2005 av -Jp- Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Fra programmeringsguiden til Direct3D. D3DERR_DRIVERINTERNALERROR In DirectX 9.0, the following happens: * If D3DERR_DRIVERINTERNALERROR is returned from a Createxxx call, it should not be considered fatal. The driver should treat it similar to a D3DERR_UNSUPPORTED or D3DERR_OUTOFMEMORY error. * If D3DERR_DRIVERINTERNALERROR happens during 3-D rendering, the runtime returns it at the IDirect3DDevice9::Present call. The application can do one of the following: o End, with the pop-up window saying that the application cannot continue because of problems in the display adapter and that the user should contact the adapter manufacturer. o Attempt to restart by calling IDirect3DDevice9::Reset, which is essentially the same path as recovering from a lost device. If IDirect3DDevice9::Reset fails with D3DERR_DRIVERINTERNALERROR, the application should end immediately with the message that the user should contact the adapter manufacturer. Feilen oppstår under rendering av grafikk. Har du sjekket at du har nok minne til å kjøre og at virtuelt minne er tilstrekkelig? Men kom til å tenke på en bekjent med samme problem, men da ikke med et spill. Har hadde kjørt et par tweak programmer til XP. Etterpå hadde XP'en startet å få mistenkelig mange minnefeil. Du kan jo sjekke om du ikke har kjørt noen tweaker. Isåfall bør du kanskje fjerne dem igjen. Endret 14. mars 2005 av hishadow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå