Gå til innhold

Kritikk ønskes til side

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden ser ut som den er ifra 90-tallet.

• Det lilla var utrolig stygt
  • Den sorte innerglow-effekten var stygg
  • De pris-boksene med kanter var dårlig laget
  • Oppsettet ser ut som ett dårlig skin til komplett.no

Nei, er vel endel andre ting jeg kan peke ut óg, men har ikke tid.

I og med at det er en vevsjappe så ville jeg anbefalt å betalen noen som kan

webdesign for å lage en side til deg.

Lenke til kommentar

Veeeelll, min første inntrykk etter å ha klikket på lenken var at den var *veldig* blå. Vil foreslå at du legger til noen flere farger, gode fargekonbinasjoner kan du finne på Colormatch5k.dk. Ellers synes jeg headeren så veldig amatørmessig ut, og det samme gjelder for resten av siden. Ikke noe veldig galt med den, men ville ikke kjøpt noe der for å si det sånn. Upside er at du selger Ubuntu Linux. :p

Endret av Gimper
Lenke til kommentar

Åh, Gud! Her ville jeg aldri kjøpt en eneste HW-komponent.

- ROTETE!

- LILLA!

- Grell header, grusomme "stjerner" rundt prisene

- Unødvendig tabellbruk i innholdsdel

- Glow inni alle elementene tok seg dårlig ut

- "favicon" har ingen sammenheng med websiden

Virkelig labert design. Anbefaler å redesigne, skal banne på at du får en 200% økning i kunder da. ;)

Endret av Lokaltog
Lenke til kommentar
hvor kjøper dere komponentene deres da? alle som selger hw har jo stygge sider :dontgetit:

Elkjøp! :p

Neida, kjøper vanligvis på komplett.no eller psdata.no. De har dårlige design de også, det er ikke det, men de har ikke et SÅ dårlig design. I tillegg har Komplett og PSdata et godt rykte på seg fra før av også.

Lenke til kommentar

Når det først skal lages ei såkalt webshopside, så ville nok en litt raskere navigsjonsmulighet telle som ett stort pluss hos meg.

Så hater jeg valgene av farger som er i dette tilfellet. De irriterer øynene mine faktisk, og da pleier jeg aldri å være en fast besøker, og garantert ikke lenge.

Til slutt. Jeg liker kreative løsninger, og det kan jeg ikke se her.

Det at komplett og psdata har godt rykte på seg fra før av, har intet med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Det at komplett og psdata har godt rykte på seg fra før av, har intet med saken å gjøre.

Nå skal jeg ikke dra diskusjonen langt fra topic her, men spør du meg så kan man umulig si at rykte ikke har noe å si i denne sammenhengen. Om en får høre at "Karls Webshop" med råttent design har kjempebillige varer, alle vennene dine er fornøyde og flere du kjenner har fått flotte bonusavtaler så vil en sannsynligvis heller kjøpe noe fra den webshoppen enn en mer ukjent en, kanskje med et dårlig rykte pga. høye priser, men som har et KJEMPEKULT design. Lang og tung setning det der, men du tar poenget. Når man allerede har førsteinntrykket at butikken er av en viss kvalitet, så trekker ikke designet inntrykket så langt ned i gjørma som det gjør for denne websiden.

Lenke til kommentar

- Forferdelig lillafarge, kan du ikke bare bruke en lysegrå farge istedenfor som er lett å lese. Alt trenger ikke å være så fancy, det enkle er ofte det beste

- Stygge stjerner rundt prisen, jeg ville bare hatt en pen ramme rundt.

- Mørk tekst på mørk bakgrunn er ikke pent.

- Rimelig stygg header, du kan evt bare lage en logo for webshoppen å ha på toppen av siden.

Ellers er siden grei. Skift farger og ikke gjør ting så fancy. Webshopper skal være oversiktlige og enkle.

Lenke til kommentar

Mange takk for mange gode tilbakemeldinger!

Jeg har etter å ha fordøyd en del av kommentarene her forsøkt å gjøre noe endringer, som jeg selv synes har blitt til det bedre.

Ytterligere kritikk mottas selvfølgelig med takk :)

Lenke til kommentar

Headeren ser ikke så pen ut, nei. Vanskelig å se hva som står. Burde kanskje brukt en enklere font eller noe.

Ellers er siden mye bedre. Savner padding enkelte steder som f.eks. der det står "handlekurven er tom". Blir så klemt mot venstre. Gjelder flere steder.

Bakgrunnen til prisene blir kanskje litt voldsom, og passer ikke inn til det enkle oppsettet. Heller ikke fargen er pen å se på.

Kjøp-knappen ville jeg endret litt på, og en :hover i menyen hadde ikke gjort noe ;)

Lenke til kommentar

Heisann,

det første jeg tenkte på når jeg så sida var:

1. Uleselig logo-font (hardwareshop.no)

2. For store bilder av produktene og bakgrunnsbilde på pris.

3. Du kan med fordel ha to produkter i bredden.

+ padding i endel elementer som allerede er nevnt av andre, du ser vel selv hvor teksten er klint inn i kanten av elementet.

Endret av fudun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...