indal Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg har en pc som kobler til internett via en trådløs router. Denne routeren deler også internett til en annen pc, men via vanlig tp kabel. ------------------ Fra min pc har jeg en utp kabel som går direkte til en annen pc, hvis dere fortsatt følger med, så lurer jeg på hvordan jeg kan dele internett med den sist-nevnte pc'n ( den som er koblet direkte til meg via utp ) ? På forhånd takk ! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Hvorfor ikke bare bruke TP-kabel eller trådløst nettverk til den andre PC-en også? Endret 12. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
indal Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Fordi den pc'n som er koblet til med kabel er nede i stua der routern er, min pc er opp på et annet rom, den siste pc'n som er uten internett er kompisen min sin.., han orker ikke å kjøpe trødløst nettverkskort for å bruke det i ett par dager. ----------- Ps! Vi bruker winXP Pro alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå