Gå til innhold

Aldri spillt CS!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har heller aldri spilt CS. Men jeg har sett det mange ganger, og det frister lite. CS er en mod til Half-Life, så du trenger vel Half-Life i utgangspunktet? (her kan andre svare bedre).

Du kan jo også teste Tactical Ops eller StrikeForce som er lignende mod'er til Unreal Tournament, og som ikke holder noe tilbake i kvalitet. Da slipper du også 200.000 fjortiser og alle cheats'ene som florerer der. Mod'ene er ganske bra, selv om jeg ikke fordrar denslags spill.

Lenke til kommentar

Har du Half-Life fra før? Da kan du laste ned mod til det. 1.5 er den nyeste til CS

Du må også oppdatere Half-Life samtidig og der er hl1110 den nyeste.

Men du må ikke nødvendigvis ha half life for å spille det. Du kan kjøpe CS utenom for seg selv, men jeg har aldri sett dette i butikkene før.

Det er uansett en fordel å ha bredbånd når du skal laste ned alle disse oppdateringen for de er etterhvert litt store. (rundt 100 mb på hver)

Hvorfor frister det lite å prøve CS?

Grafikken er utdatert ja, men har du ikke prøvd det før så syns du sikkert det er gøyt!! jeg spiller det enda en gang iblant og litt ekstra når jeg har gode perioder:-)

[ Denne Melding var redigert av: Smyagol på 2002-06-27 10:43 ]

Lenke til kommentar

har du aldri spelt CS før så vil du få store problemer til å begynne med, for det første så kan halflife være skikkeleg ustabilt av og til. Folk blir og jævlig irriterte av nybegynnere som ikkje veit kva dei skal gjøre, ofte vil det og resultere at dei voter deg ut eller ein admin der banner deg (Har sett dette fleire gonger) Det er og ein del folk som jukser, ala dei trenger ikkje å aime og at dei kan sjå igjennom vegger.

Eg trur du kan få boter til CS1.5

Men eg anbefaler heller Tactical Ops: AOT http://www.tactical-ops.to til UT, her kan du få trent med boter :wink:

Lenke til kommentar

Du trenger:

1. Half-Life (orginal cd-key, viss du skal spille på nettet)

2. Nyeste full HL-Update ( hl1110.exe 82mb )

3. Nyeste full CS-mod ( csv15full.exe 121mb )

eller

1. CS-Retail (med cdkey seff)

2. Nyeste CS-RETAIL update ( cs1005.exe 115mb )

så er det bare å starte opp snareveien cs lagde for deg og spille i vei :grin: (bare still på oppløsningen og kontroller så er du i gang, slik at du vet hva du kjøper med ivertfall)

[ Denne Melding var redigert av: klo på 2002-06-27 13:49 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...