Sevald Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Dersom du lurer på kor mykje det koster og kor mykje det koster å få det sendt, kan du sende ein mail til Sindre på kontaktskjema til tre45. Han var veldig grei og kjapp til å gje info når eg såg meg rundt etter headset. Endret 15. mars 2005 av Sevald Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg bare lurer på en ting. Har du noen gang hørt flere forskjellige MP3-spillere, av flere forskjellige merker, testet med flere forskjellige hodetelefoner? Hvis du kan svar "ja" på dette, lurer jeg på hvordan du kan si det du sier. Men selvfølgelig, meninger om lyd er subjektive. Kan svare ja på det spørsmålet, syntes det er bra lyd i Koss PortaPro hvis du ser på pris...... Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Fekk noke gode tipps her men er eigentleg meir forvirra no en då eg starta Kanskje folk kunne poste inn enten IRiver, Ipod eller Creative, og hvilken modell, så tar vi en sånn avstemning på det heile Dei som gidde å "stemme" kan stemme på en rimlig og en dyr Kandidater: (rimlige) Irivier 5 GB Creative Zen Micro Apple Ipod Mini 6 GB Det var de RIMLIGE. Her er det dyre: (eller) IPod 20 GB IRiver 20 GB Creative Zen Touch Takk for svar Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Alle disse 6 er bra kandidater. Av de rimelige ville jeg gått for iPod Mini eller iRiver. Av de dyre ville jeg gått for iRiver. Men det er jo bare meg, jeg har bare prøvd iPod Mini... Lenke til kommentar
Sevald Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Eg har veldug sansen for Iriver personleg, men sidan eg ikkje har prøvd den er det litt vanskeleg å seie. Det eg kan seie med sikkertheit er at du ikkje må finne på å kjøpe eit dyrt headset utan å få prøvd det fyrst. Gå i diverse HIFI butikker å prøvd deg fram. Sei kva du skal bruke dei til å finn noko du liker. Så kan du evt bestille eller kjøpe det der det er billigast. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Min personlege favoritt er IRiver 5 GB. Ja headsett må eg vel teste litt i butikkar. Er ikkje så mange butikkar (Hifi) her eg bur, men skal no få hørt nokre trur eg. Noken tipps til headsett? Lenke til kommentar
ixus500 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg har iRiver H140 (40GB) og er kjempefornøyd med den. Lyden er utrolig bra og den har 16 timers batteritid. For meg er lyd og batteritid viktigst samt at du kan bruke den som ekstern disk uten drivere og annen programvare. Hatt den siden desember og har ikke noe negativt å si om den. Den har også veldig bra radio. Du kan lese litt mer på http://misticriver.net Jeg har også en iRiver iFP-595T (512MB) som har 28 timers spilletid !. Ja også en Asono emp-Z da Hodetelefoner: Sennheissr PX200 Finn ut hva som er viktigst for deg ! Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 1 positiv ting med archos er at om den blir ødelagt så sender du den inn og får en splitter ny en etter 4 dager Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Vil anbefale Archos AV420! Les brukertestene på prisguiden.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 men det er vel en divx \ xvid spiller? den blir vel litt stor hvis man er interesert i en på størrelse med ipod mini\ipod.. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 AV420 er litt større enn iPod, ja, men så får du en mye mer fremtidsrettet spiller og da. Gadet-faktoren er SKYHØY, noe som jo er litt viktig ved kjøp i konf alder Det er jo litt kult å ha DVD filmer på "mp3-spillern" Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Creative er klart best på lyd syntes jeg. Creative Zen Micro har jo ikke et stykkt design heler da..... Jeg er fornøyd med mine Koss PortaPro jeg. God lyd og greier. Jeg ville mye heller godt for en Creative Zen Micro en Ipod vis det er lyd kvalitet det er snakk om at du vil ha..... Personlig syntes jeg Ipod er litt oppskryt (ikke det at den ser styg ut, den er jo så sykt leker).... men alike vell... Jeg bare lurer på en ting. Har du noen gang hørt flere forskjellige MP3-spillere, av flere forskjellige merker, testet med flere forskjellige hodetelefoner? Hvis du kan svar "ja" på dette, lurer jeg på hvordan du kan si det du sier. Men selvfølgelig, meninger om lyd er subjektive. Creative lager riktignok god lyd, men Archos er kjent for å være bedre. Koss er IKKE kjent for å lage god lyd, her er det mest mulig bass og volum for pengene, noe som går kraftig utover lydkvaliteten. Det er bare tull! KOSS er kjent for god lydgjengivelse. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Welcome to the future:Test hos Toms Hardwareguide Endret 20. mars 2005 av Millmax Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Koss er IKKE kjent for å lage god lyd, her er det mest mulig bass og volum for pengene, noe som går kraftig utover lydkvaliteten. Haha, du må jammen ha sovnet i timen :!: Det er ikke uten grunn til at fks. Porta Pro har høstet mange god-ord hos hifi freaks i over 18 år... Du får helt klart bedre hodetelefoner enn det koss kan rutte med, men du kan ikke komme her å si at koss ikke er kjent for god lydkvalitet. Det er jo nettopp det de er! Den generelle oppfatningen folk har... Se forresten test i Lyd og Bilde for en stund siden, der porta pro fikk 9+ (av 10) Den slo faktisk også mye dyrere Sennheiser hodetelefoner også, og da var det lydkvalitet som sto i fokus, prisen ble IKKE tatt med i vurderingen... Tenk igjennom to ganger før du kommer med ord som ikke har rot i virkeligheten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå