Gå til innhold

Mp3 til konf. ca 4000,-

Anbefalte innlegg

Har snart konf. og skal ønskje meg ein mp3 spelar med en god del plass for har vanvittig med musikk. Visst noen har tipps til en til rundt 4000,- kr så hadda det vore flottings! Er ute etter god lyd, masse plass, flott design, og bør ikkje vere en liten murstein :thumbup:

Såg tv2 hjelper deg testen og har også lest at omtrent ingen stoler på testen pga av dårlig utvalg av mp3 osv.. Så er egeintleg ein "grønn" tomat innanfor mp3.

Takk til deg sia du nå har lest innlegget mitt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg merkar at Creative og IPod ikkje er min type. Koffor gidd ikkje eg å begynne og ramse opp no. Synst Iriver er rå eg, men eg veit ikkje kor god lyden er osv. Noen som har tipps/råd? Tenker litt på ca 20 Gb og oppover så langt prisen ikkje er for høg.

Endret av kazzkizz
Lenke til kommentar

Den mp3-en Akhsawe sendte var konge! Kan den bestillast frå andre plassar enn Mshop? Har allerie i microplex, komplett, og netshop. Qxl også foresten. Der var også muligheit for å sjå video, som ikkje IRiver kan. Eller visst du sletter noen filer og laster ned noe så KAN du sjå film på den og.

LINK: Korleis sjå film på IRiver H320

Men er det plass til den i lomma? Ser litt stor ut :dontgetit:

Men den går så absolutt inn i listen over mp3er som er eg ønsker meg til konfen :D

Flere tipps?

EDIT: Har ombestemt meg på smaken av Ipod Mini 6 Gb. Den er vanvittig rå egentlig. Mye lettere og billigere enn IRiver og den som Akhsawe sendte. Tror det blir den eg kjem til å ønske meg. Men trenger tipps til headsett da? Kanskje som kan kjøpast i butikk eller bestillest derfra. Helst fra Elkjøp, Expert eller Euronics. Eller bestille da men er den forbanna portoen som irriterer meg!!

Endret av kazzkizz
Lenke til kommentar

Hei, du bør definitivt kjøpe deg AKG k271S dersom du har råd. Den er til salgs mange plasser men eg veit at f.eks Tre45 i Trondheim har den. Ellers får du sikkert kjøpt den i dei fleste litt store byer. Meiner at HIFI centeret selg dei, og Hagstrøm Musikk i Bergen.

Kjøpte dei sjølv frå ei tid sida, og eg har ikkje angra eit sekund! Dei er komfortable, isolerer ein del og har fantastisk lyd. Men så skulle det og berre mangle, sidan dei kosta meg 1700 kroner!

Lenke til kommentar

Masse på ein gong :p

Bør eg heller ønske/kjøpe meg ein sånn IPod Photo? Det er vanvittig dyr då ;)

IPod Photo, kan den ta bilde då eller? Trur eg leste at den kan vise film. Men først og fremst: Er det bra lyd i den? Kan sette opp ei liste over ting eg ønsker å ha på min mp3 :roll:

- God Plass ( 5- 20 GB)

- Radio (alltid kjekt å ha!)

- Mektig lyd

- Bra batterilevetid

- Helst kunne vere i lomma ( risk å ta med på sykkeltur?)

- Bilder film er ikkje noko eg virkeleg treng, men kjekt å ha!

- Flott design og fin skjerm meny og slikt.

1700 kr for headsett var små dyrt eller? ;)

Men skal ha konf. så pengane kjem vel i overtall håpar eg!

Lenke til kommentar

thewizard er smart han:)

Hadde lyst å ønske meg en mp3 så eg slapp bruke mine pengar :p

Men blir det ikkje mine pengar likevel? :hmm:

Den billigaste av Iriver, er det konkurent til Creative Zen Micro? Sånn ca. samme spesifik. Men IRiver er tøffare. Eg er ikkje sikker på kva for ein eg likar best eg :nei:

1700,- var vel dyrt for headsett :ermm: Men det blir likavel billigare enn å kjøpe en mp3 med 20 gb og headsett attpåtil. Noe rimilgare enn det headsettet som er anbefalt no hadde vore flott.

Lenke til kommentar

Eg tykkjer ikkje at 1700 er for mykje, men eg kan skjønne at du tykkjer det. Poenget er at dette er eid headset som skal vare i år etter år, så når den nye mp3 spelaren din enten er utdatert eller knust for siste gong skal dei fortsatt vere på topp. Men for all del, det er nok andre headset som både er bra og billigare, men dei kan eg ikkje prate så varmt om sidan det er k271s eg har sjølv.

Lenke til kommentar

Eg finner ikkje headsettet eg! Er ikkje på den sida som Sevald sendte i starten av dette topicet. Men søkte på google på bilder og fann vel det eg var ute etter sidan eg veit prisen. Men visst eg skal bestille headsettet, kor skal eg bestille det då?

Lenke til kommentar

Creative er klart best på lyd syntes jeg. Creative Zen Micro har jo ikke et stykkt design heler da.....

Jeg er fornøyd med mine Koss PortaPro jeg. God lyd og greier.

Jeg ville mye heller godt for en Creative Zen Micro en Ipod vis det er lyd kvalitet det er snakk om at du vil ha..... Personlig syntes jeg Ipod er litt oppskryt (ikke det at den ser styg ut, den er jo så sykt leker).... men alike vell...

Lenke til kommentar
Creative er klart best på lyd syntes jeg. Creative Zen Micro har jo ikke et stykkt design heler da.....

Jeg er fornøyd med mine Koss PortaPro jeg. God lyd og greier.

Jeg ville mye heller godt for en Creative Zen Micro en Ipod vis det er lyd kvalitet det er snakk om at du vil ha..... Personlig syntes jeg Ipod er litt oppskryt (ikke det at den ser styg ut, den er jo så sykt leker).... men alike vell...

Jeg bare lurer på en ting. Har du noen gang hørt flere forskjellige MP3-spillere, av flere forskjellige merker, testet med flere forskjellige hodetelefoner? Hvis du kan svar "ja" på dette, lurer jeg på hvordan du kan si det du sier. Men selvfølgelig, meninger om lyd er subjektive.

Creative lager riktignok god lyd, men Archos er kjent for å være bedre. Koss er IKKE kjent for å lage god lyd, her er det mest mulig bass og volum for pengene, noe som går kraftig utover lydkvaliteten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...