Xan Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Hei Noen som kan anbefale en plass hvor jeg kan kjøre asp evt. asp.net for en billig penge. Foretrekker en plass hvor jeg kan registrere domene samtidig. - Xan Lenke til kommentar
chma Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 fastname.no er vel det billigste her selv plass der. Ulepmen er at det er litt kronglete hvis du skal bruke dreamweaver MX etc som kan lage databasebaserte sider, det blir litt kluss med mappene pga. noen instillinger og oppsett på servern. mvh Christian Lenke til kommentar
jonasd Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 http://www.freepaq.dk/index.asp der har jeg signa up. Jeg vet det virker litt suspekt. Men hvis du har feks, hollabolla.no, er den plassen gratis. let mi quote- Gratis web-hosting af eget domæne - uden begrænsninger Det eneste der kræves er, at du har dit eget domæne og at du har vores IQBAR liggende i toppen af din side. IQBAR indeholder bl.a. nyheder fra Infopaq samt nogle sponsorlinks. Du kan se den i toppen af dette site. Den er liten (IQBAR), og noen sier de kan fjerne den med layers, eller.no. Uendelig plass, støtte for asp (da må du si ifra til hosteren), PHP, MySQL database-understøttelse, Fri trafikk på 35mbit nettverkskort. Den eneste regelen som trekker noe ned, er ikke iso, og annet pirat-drit OG Du må ikke bruge vores server som midlertidig harddisk, så filer du lægger op skal være tilgængelige for brugerne af dit site. :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå