lax Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Heisann! Lager for tiden et kabinett av ei stor finerplate jeg har liggende. Syns igrunnen fargen er ganske stygg, så den har jeg lyst til å forandre. Noen forslag til hvordan jeg kan gjøre det? Jeg kan jo alltids male kabinettet, men vil helst ha en "glatt" finish? Er det mulig å å bruke bil-lakk på finer? Kanskje hvis jeg bruker mye primer? Eller finnes det noe stoff jeg kan ta på slik at fineren får en glatt overflate? Takk! Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 mal 2 lag med heft grunn,ikke bruk primer som du skal male på ,kjøp primer på box, som du sprayer 3-4 lag.. puss melllom hvert lag med grunnning,et par tre lag med lakk,ett par lag med klarlakk ,for best mulig resultat wax polere du kassa... Lenke til kommentar
GizmoRonimo Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Du skulle ha brukt MDF plater i stedet for. Lenke til kommentar
daho Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 jeg hadde en ganske stygg plate på skrivebordet, så vi lakket den med felg lakk som du får på bensin stasjonen, så brukte vi mange lag med klar lakk, og den er veldig fin, så jeg anbefaler at lakker og har på mange klar lakk lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå