Dinsdale Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Det har seg slik at jeg kjørte det på norsk, men jeg ville ha det på engelsk, så jeg avinstallerte det og fikk spørsmål om jeg ville beholde savegames og profil...jada. Men etter at jeg installerte det igjen på engelsk ligger ikke filene på load. Noen som har peil? Kan man ikke bruke norske savegames/profiler i engelskutgaven? Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Jeg vil anta at den lager forskjellige mapper for norsk og engelsk installasjon på mine dokumenter. EDIT : Mine engelske savefiler ligger her : C:\Documents and Settings\USER\Application Data\My Battle for Middle-earth Files\Save Jeg vil anta at dine ligger her : C:\Documents and Settings\USER\Application Data\Mine Kampen om Midgard Filer\Save <--- eller noe sånt. Hvis det er tilfelle så flytt dem til den plassen som jeg nevnte over. Husk, ta på Show hidden files and folders, ellers finner du ikke de mappene. Endret 12. mars 2005 av GuardiaN-- Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 For første gang i mitt liv leste jeg faktisk readme-fila Fant svar der ja. Begge mappene lå der, på norsk og engelsk. Kopierte over fra den norske save-mappe og til den engelske save-mappa, og det funket det. Greit å vite. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå