miZtiNk Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Hei. Bestilte 3stk Vifter og ett Tastatur ifra www.PcEksperten.no men nå har det snart gått 14 dager uten noen pakkelapp, svar på email og telefonen dems er nede. Quote www.pceksperten.no VIKTIG MELDING!! Vi vil en periode fremover være uten telefaks grunnet overgang til ny telefonsentral. Vi vil også endre telefonnummer. Vi vil sende ut e-post til alle våre registrerte kunder når alt dette er klart. Vi beklager de problemer dette kan medføre for våre kunder. Er det noen andre som har bestillt derifra og fått varene sine ? edit: Skriveleif på link edit2: Enda mer leif på link enn på første edit ... lol Endret 12. mars 2005 av miZtiNk Lenke til kommentar
miZtiNk Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Fant ett telefon nummer på siden dems og ringte, fikk faktisk svar og lurte på hvor det ble av varene og hvorfor de ikke hadde svart på mailen jeg hadde sendt. Han jobbet visst med selve butikken og ikke webshoppen etter som jeg skjønte. Han hadde ingen anelse hvorfor varene ikke var kommet men de hadde hatt problemer med leverandøren. Tok ett kjapt søk på forumet og fant lignende tråder der de "hadde problemer med og få varene fra leverandøren". Han skulle isåfall gi beskjed til de som drev webshoppen om og gi meg noe svar på hvor varene mine ble av, men når du ikke gidder og spørre etter navn eller telefon nummer så jeg kan bli kontaktet igjen da sier det seg kanskje selv ?? Jeg ble kanskje litt revet med av de andre meldingene jeg har lest her, men det er da litt merkelig synes jeg ... Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Forsøk å ring faksnummeret. Eneste måten å komme i kontakt med dem. Virker som et useriøst firma. Lenke til kommentar
miZtiNk Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Fikk denne emailen ifra PCEksperten.no:: Vi har hatt store problemer med e-post, dette skal nå være løst. Har ikke fått e-post vi har sendt til oss selv en gang. Vi har sendt deg svar om at viftene her ikke er tilgjengelig på lager, og spurte deg hva du ville gjøre. Vi har mange andre vifter på lager. Jeg spør da igjen, hva ønsker du å gjøre med bestillingen din, varene blir uansett sendt fraktfritt. Når det gjelder telefon har leverandøren av IP-telefon klart å ”rote” bort nummeret vårt, og vi kommer til å få nytt i løpet av en uke. ^^^^ Fikk iallefall svar da, etter bare 15-16 dager. Det er jo ikke så dårlig til og være en webshop (litt ironi bare) Så hvis vi bare leser hva de skriver så blir det noe som dette... "Vi har sendt deg svar om at viftene her ikke er tilgjengelig på lager, og spurte deg hva du ville gjøre, Vi har hatt store problemer med e-post, dette skal nå være løst. Har ikke fått e-post vi har sendt til oss selv en gang." Så de sier selv at de har sendt email til meg, men at de visste at denne ikke ville komme frem... Det er allright synes jeg Nei, har slettet min ordre hos dem. Gir de 1 poeng av 10 mulige (kun for at de omsider klarte og sende meg en mail) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå