Sfinx Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hei! Når jeg kjøpte den bilen jeg har nå, så var det en integrert siemens mobil med sentral i den. Med handsfree osv.. Går på høytalerne i bilen. Jeg kunne gjerne tenkt meg å bruke denne telefonen, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få den igang. Det er en sånn typisk stor telefon med egen sentral bak i bilen. På den sentralen er det en "slot" hvor jeg kan sette inn simkort. Men da må jeg ha nytt simkort. For det er et stort kort som må inn der. Noen som har litt peilng på slike telefoner? Hadde vært kjekt å kunne brukt den! mvh Erik Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Få deg et tvillingSimkort og ikke bryt det lille SIMkortet ut av plasten det ligger i. tipper det vil passe rett inn Lenke til kommentar
Sfinx Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Ja, det var det jeg regnet med også! Men tror dere det er noen vits i å ha den telefonen? Er litt usikker på om den går på gsm nettet. Kan det være en mulighet for det? Eller er det uansett enklere å fjerne telefonen og sette inn biladapter til min egen mobiltelefon? Sånn at den kobles inn på cd/radioen osv? Hadde vært kjekt å fått denne til å fungere siden alt er lagt klart osv. Men er det en NMT telefon så er det jo ingen vits.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå