Fredriao Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) presterte å rive ned min LaCie 320 eksterne disk.. . det tok den ikke så fint! Når jeg plugger den inn henger explorer seg, og finner ikke disken. Omsider får jeg beskjed om at den ikke er formatert - "formatere nå? ja/nei" Den ligger med rett navn i enhetsbehandling og uten feilmeldinger. Noen som har noen hete tips her ? Endret 12. mars 2005 av Fredriao Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 du kan brukde checkdisk på den det kan hjelpe Lenke til kommentar
Fredriao Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Takk, nå kommer jeg ihvertfall inn i egenskaper for disken. Men det står filsystem RAW... Er det noe filerecovery program som er verdt å prøve ? Lenke til kommentar
Fredriao Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Ahh, takk og lov! Kjørte "chkdsk/f d:" og da kom den seg, gitt... Det var jammen gode nyheter. 4,7 GB med nyrippet musikk siden forrige backup Glad laks Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Ikke ta det for fast fisk at disken din lever lenge. Den er nok dæv før du veit ord av det, så ta backup!!! eller, så kan det godt hende at den lever ett rikt og nyttig langt liv, men jeg ville ikke satset eggene mine på det. Lenke til kommentar
Fredriao Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Nei, holder på og backe up det siste nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå