x871kx6167ss7 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg begynner å bli ganske lei av alle snarveier og rot og farger og å loade ikoner også videre, så jeg prøver å gjøre min window så tilpasset meg som mulig. Og da er en av de tingen jeg ønsker å bare kunne skrive navnet på et program, så starter det! Det jeg ønsker er å kunne få til å gjøre om hele bakgrunnen min til cmd, men det er vel kanskje ikke mulig Men det må vel finnes en plugin som gjør at jeg altid har mulighet for kjør eller cmd innenfor kort rekevide? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Last ned programmet Konfabulator og installer en plugin som heter miniRun Da vil du få en rute på skrivebordet som oppfører seg akkurat som Start => Kjør Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hvis du høyreklikker i oppgavelinjen, så velger du Verktøylinjer -> Adresse - så får du en liten "Kjør-linje" integrert i oppgavelinjen. I denne kan du skrive navn på programmer, kommandoer osv, akkurat som i Start -> Kjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå