abze Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Tenkte å få meg ein ftp server som mine venner kunne bruke for å laste ned hjemmelaget filmer og bilder. Redigere film som hobby, og vil gjerne dele det med mine venner. Hvordan bør jeg gå frem, finnes sikkert noen gode sider, linker? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 har du tenkt å bruke egen maskin som ftp server eller en vanlig xp maskin? Lenke til kommentar
abze Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Har tenkt å bruke min egen maskin. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 1. last ned og installer et FTP server program 2. Angi delte mapper og brukerrettigheter i programmet 3. sørg for at portene 20 og 21 er åpne i routeren din. 4. gi IP adressen din og brukeravn/passord til kompisene dine. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Har du noen gode forslag på gode og gratis FTP-server-programmer? Jeg har prøvd FileZilla, men jeg tror jeg gjør noe feil, eller at programmet ikke er riktig til mitt bruk (jeg skal bruke min PC som FTP-server slik at folk kan laste opp/ned fra meg). Det vil ikke koble til. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 FlashFXP Ipswitch WS_FTP Home Lenke til kommentar
skol Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hei, FlashFXP og Ipswitch WS_FTP Home er ftp-klienter. War FTP Daemon eller Guildftpd er ftp-servere som er gratis, men det finnes flere som er gratis. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Er ikke Bulletproof gratis da? Fungerer fint for meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå