AndersT2 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Har kjøpt ny VGA kjøler fra Zalman, og der følger det med ram kjølere. Men jeg tok også med en ram kjøle sett i fra Cool Master. Så nå lurer jeg på hvem jeg burte bruke. De i fra Cool Master har større kjøle område da de er høyere enn de i fra Zalman, og de har kun en tynn film med lim på, snakker om langt under millimeteren slik at tykkelsen ikke syntes. De i fra Zalman har en tykkere termisk teip på deg som er på rundt 1 millimeter, i verste fall litt over millimetern. Sånn med en gang så ser de fra Cool Master ut til å være første valget siden overgangen mellom ram brikken og kjøleren er mye mindre enn Zalman sin. MEN vil den teipen holde i det lange løp, eller vil Zalman sine sitter mye bedre? De er jo tross alt i fra Zalman som ikke har skuffet meg med kjøle evnene enda på de produktene jeg har testet. EDIT: Jeg valgte å bruke Zalman sine da disse ikke kom i konflikt med kjøleren når den ble montert. Endret 12. mars 2005 av AndersT2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå