Ronnyb Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Jeg kjøpte meg et Asus P4T-E hovedkort som demovare fra Komplett.no. Men jeg fikk ikke med C-Rimm brikker, dette er to fake ramm brikker som skal stå i de ramm slottene som det ikke er ramm i. Har jeg rett på å få ettersendt disse eller må jeg kjøpe de seperat og er det i det hele tatt noen som selger slike? Lenke til kommentar
enl Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Mange av demovarene selges fordi de har mangler eller er delvis defekte. Du burde jo høre med komplett, men ikke forvent at du får ettersendt noe. Lenke til kommentar
Destro Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 demovarene er brukt til testing, eller så har de vert brukt til test systemer hos dem. alla de låner vekk hovedkort skjermkort for testing slik hw.no gjør tror jeg. Lenke til kommentar
jorlille Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Det spørs hva beskrivelsen på produktet var. Dersom det ikke står at brikkene mangler, har du nok krav på å få ettersendt dem. Hva som gjelder demo-varer og komplett ellers, så har komplett.no salg i en tidligere tråd svart på hvilke varer/hva for kriterier som legges til grunn for at en vare skal selges som demo-vare. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=33114&forum=78 Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 Ringte til komplett nå og de sa at det var bare å sende en mail, så skulle de sende de. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå