Gå til innhold

PixelShader 3.0 - Verdt å prioritere?

Bone

Anbefalte innlegg

edit: samt de utvikler mindre varme, og bruker ikke fult så mye strøm

tror nå ikke så lite som 9W i 2D betyr så mye. ( dessuten er forskjellen enda mindre under 3D.. )

Og til den over, om støy, så er faktisk 6800ultra ( bla ) utrolig stille i forhold til hva folk skal ha det til..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
til resten:

Men, er det slik at hvis man kjøper 2 SLi -kort så kommer spill til å "gå som bare rakker'n", eller hva? Vil de liksom jobbe dobbelt så bra, og FPS vil dobles, eller? I spill, altså..

Nei. Per dags dato ( såvidt jeg kjenner til ) er ingen spill "kompatible" med SLI. De vil fungere, men vil ikke kunne utnytte "kraften" til SLI.

*edit* jaja.. dobbelpost.. får jeg igjen for å ikke sove :whistle:

Endret av Vizla
Lenke til kommentar
til resten:

Men, er det slik at hvis man kjøper 2 SLi -kort så kommer spill til å "gå som bare rakker'n", eller hva? Vil de liksom jobbe dobbelt så bra, og FPS vil dobles, eller? I spill, altså..

Nei. Per dags dato ( såvidt jeg kjenner til ) er ingen spill "kompatible" med SLI. De vil fungere, men vil ikke kunne utnytte "kraften" til SLI.

*edit* jaja.. dobbelpost.. får jeg igjen for å ikke sove :whistle:

Dette er ikke riktig. Ingen tvil om at SLI gir formidabel ytelsesøkning. Allikevel kan jeg ikke anbefale SLI uten videre, fordi det kan være problemer mht. strøm, komponenter som ikke passer, drivere, etc., altså startproblemer for "ny" teknologi. Er man villig til å fikle litt, og ta problemer som dukke opp med konstruktiv interesse, vil jeg selvfølgelig anbefale det... :p

Endret av bureaucrator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...