Forhatt Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Ingen av USB portene virker... PC'en er helt ny... Får ikke koblet til kamera (musen og tastaturet har jeg på com-porter). Har hørt at en kanskje må aktivere de? Hva er dette? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Mulig hvis du oppdaterer driverne, så vil det funke. Gå til Enhetsbehandling og se om det er noen advarsler eller noe slik der. Du trenger vanligvis ikke aktivere USB portene, men det kan hende at USB portene ikke vil fungere, hvis du ikke oppdaterer driverene. Lenke til kommentar
Forhatt Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Det var det... står ingen USB-porter under enhetsbehandling... de skulle vel stått under "Porter", right? Der COM og LPT står? Men neida... Kanskje de jeg fikk maskinen av ikke har montert noen USB-porter... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 USB skal vel stå under en egen liten "flik", Universal Serial Bus Controllers. Lenke til kommentar
Forhatt Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Im telling ya, it aint there! Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Ingen av USB portene virker... PC'en er helt ny... Får ikke koblet til kamera (musen og tastaturet har jeg på com-porter). Har hørt at en kanskje må aktivere de? Hva er dette? Gå i bios og slå på usb. Lenke til kommentar
Forhatt Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Takk skal du ha... kløna meg =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå