touring_man Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Quote: BMW McLaren? Eller er den det V12 saken? PS, hvordan får man posta bilder her uten å ha et sted på nett å legge de? BMW McLaren F1 er rett. Bilder laster du opp rett fra harddisken din (Vedlagt Fil > Bla gjennom) Endret 30. mars 2005 av touring_man Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Oki, prøvde på jobben istad, men skjedde ikke no....skal vi se. Bugg i spillet.... Dekket går igjennom skjermen.....høh.... Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Her er et bilde av Ford svt-150 som jeg tok. Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Nok en grombil med golyd og masse hester!! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 grafikken er ikke så mye å si på.. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Supra'n er fin å herje med.....Pen å se på oxo Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Post ditt beste sladdebilde! Gøy å kjøre sidelengs i svingene. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Kult, synd jeg er på jobb å har dårlig med bilder her....men, kommer med fler. Skulle kanskje lagd GT4 Breisladd tråd..... Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Kult, synd jeg er på jobb å har dårlig med bilder her....men, kommer med fler. Skulle kanskje lagd GT4 Breisladd tråd..... Kult bilde. God ide med breisladdtråd, starter en nå! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Her kommer et bilde av min 3000GT Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Min formula1! dårlig kval. da Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Et av fronten på min lilla Dodge Ram Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hvordan er det egentlig mulig å få så god grafikk ut av en så simpel spille-maskin? Begynner å lure på om man skal gå til innkjøp av en sånn pakke med PS2+GT4. Skulle ønske GT4 var tilgjengelig til PC. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Begynner å lure på om man skal gå til innkjøp av en sånn pakke med PS2+GT4. Du kommer ikke til å angre. Men du "MÅ" ha ratt og pedaler også. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Begynner å lure på om man skal gå til innkjøp av en sånn pakke med PS2+GT4. Du kommer ikke til å angre. Men du "MÅ" ha ratt og pedaler også. Det tillater dessvere ikke budsjettet. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Begynner å lure på om man skal gå til innkjøp av en sånn pakke med PS2+GT4. Du kommer ikke til å angre. Men du "MÅ" ha ratt og pedaler også. Det tillater dessvere ikke budsjettet. Grafikken er den samme uansett om du har ratt og pedaler eller ikke, kjøper du PS2 og GT4 i bundle, så blir det knappe 2 lapper, og det er det verdt, er du bilspill interesser kommer nok pengene til ratt og pedaler til rette tilslutt..... Spesielt Driving Force Pro som fungerer utmerket til PC og PS2, og koster snaue 1000 lappen. Mye heftige bilspill på PC fronten om dagen oxo.... Do it! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Grafikken er den samme uansett om du har ratt og pedaler eller ikke Nei, jøss... Sier du virkelig det? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Grafikken er den samme uansett om du har ratt og pedaler eller ikke, Hjelper vel mer på kjøreopplevelsen. Mye heftige bilspill på PC fronten om dagen oxo.... Do it! Nevn et. Jeg vet ihvertfall ikke om noe annet spill enn LFS S2(når det en gang kommer) som kan nå opp til det jeg har sett av GT4. Endret 2. april 2005 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå