defzx Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Hallo! Jeg fikk i dag min nye harddisk fra psdata! (Kjempe flott service fra psdata <3<3<3) En 160gb samsung harddisk. Fra før av har jeg en 120gb samsung harddisk som kjører windows xp med sp2. Jeg koblet til den nye hardisken og den vises i sata screen. 0 haridsk 120gb 1 harddisk 160gb Men problemet er det at når jeg kommer inn i xp så er ikke haridsken der. Jeg vet at den må parisjoneres osv, men hvordan gjør jeg dette uten å formatere harddisk 0, den jeg hadde fra før av? Hovedkortet er forøvrig nf7-v2.0 Endret 12. mars 2005 av defzx Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Controll panel -> Administrative Tools -> Computer Management -> Storage -> Disk management Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Høyreklikk min datamaskin -> behandle -> diskbehandling. Så finner du disken din, høyreklikker å velger å opprette en partisjon Lenke til kommentar
defzx Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Controll panel -> Administrative Tools -> Computer Management -> Storage -> Disk management Tusentakk! Det var lettere enn jeg trodde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå