XolFx Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hercules 3D Prophet 9800 Classic Skjermkorte funker ikke. Skjermkorte ser inntakt og bra ut. Jeg setter i skjermkorte på mitt K8N Neo Platinum (MSI) hovedkort. Når jeg trykker på start knappen på pcn skjer ingenting. Hva kan problemet være ? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Usj... har hatt samme problemet.... Jeg hadde ikke kraftig nok strømforsyning, og jeg nappa ut strømmen til cdrommen. Det funka i et par dager, og etter det kjøpte jeg ny PSU ...kanskje det er en lettere løsning et annet sted edit: leif... Endret 12. mars 2005 av BurTMastA Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Kor mykje straum leverar psu'en din? Lenke til kommentar
XolFx Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Nok antar jeg. 480w Lenke til kommentar
XolFx Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Går det ann å teste om strømforsyningen levere 480w ? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg antar at du har prøvd et annet skjermkort for å sjekke om det virkelig er feilen? Funker det med et annet skjermkort så bytt det, kjøp nytt?! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Når jeg trykker på start knappen på pcn skjer ingenting. hva mener du med at det skjer ingenting. skrur ikke pc'en seg på, eller kommer det ikke bilde på skjermen? Lenke til kommentar
XolFx Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Klart funker det med et annet skjermkort ? jeg sitter jo her og skriver eller hva Men jeg har testet skjermkorte på 4 systemer og det funker fremdeles ikke hva kan feilen være ? Jeg har ikke tukkla med kortet eller noe. Lenke til kommentar
XolFx Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Headcleaver ingenting skjer. Ittno. zip zap zippet. ikke noe i det hele tatt! Lenke til kommentar
Doleo Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Viftene starter heller ikke? Ingen Hdd led, power led eller noe lyser når du trykker inn power knappen? Lenke til kommentar
XolFx Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Doleo ingenting i det hele tatt. Setter jeg i skjermkorte jeg bruker nå går alt summende fint. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 du setter i molex kontakten? Lenke til kommentar
XolFx Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 MOLEX kontakten ? hvis du mener den dreven som skal inn i skjermkorte så, ja ? Lenke til kommentar
HAG Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 XolFx! Siden du har MSI MB se på D-Led den gir kanskje beskjed om problemet. I slutten av januar hang maskina seg opp i ett bilde, slo av med power on noen sekund.. Nekta etterpå å starte, prøved å resette Bios mm. null respons, kikket på D-Led (har K8N Diamond) og den ga denne beskjeden: "Initializing Floppy Drive Controller" Fant frem et gammalt PCI skjermkort og fikk starta i "safe VGA mode", ut med ATI driverene og "nødkjørte" med dette kortet ei stund, bestilte nytt PCI-E skjermkort (fikk pengene tilbake for ATI X700P kortet som døde) har brukt GT6600 kort siste 3 - 4 ukene. Prøvde først å bytte floppy - hvem skulle tro en feil på skjermkortet skulle gi denne beskjeden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå