Gå til innhold

Nye headphones til creative muvo.

Anbefalte innlegg

De som fulgte med er noe skikelig dritt, de ble faktisk ødelagt ganske fort, atm låner jeg pluggene som fulgte med ipod, Det er ganske fet når folk tror jeg ar ipod, men bortsett fra det er de ikke kjempebra, lyden er klar, men ikke mer. Skal ikke være noe spesielt dyre, da lyden sikkert ikke blir noe kjempegod uansett. Helst små headphones eller plugger, gidder ikke gå med sånn jævla diger greie på hodet, lydkvaliteten må være grei, og må være litt behagelig å ha på også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sier bare Koss PortaPro!!!!!! tror de er det beste får deg. har dem selv.... og jeg er kjempe fornøyd

:no:

Dårlig levetid, ikke spesielt god lyd (god bass, men ikke mer), de er for spinkle og går lett i stykker, bassen begynner å "fise" etter et par måneders bruk... PortaPro er ekstremt overrated, det er nok den billige prisen som lokker folk.

Bruk heller en hundelapp eller to ekstra og kjøp Sennheiser HD 477 eller Sennheiser MX 500 om du vil ha plugger.

Lenke til kommentar

Koss "The Plug" har veldig bra lyd, men er passer ikke i mine ører i alle fall.

Sennheiser PX200 er jeg veldig fornøyd med. Visste ikke at det var SÅ bra lyd på musikken min før jeg tok på disse ! De jeg brukte tidligere ble kassert !

Lenke til kommentar
Koss "The Plug" har veldig bra lyd, men er passer ikke i mine ører i alle fall.

De har ræva lyd og passer ikke i noens ører. Koss The Plug er noen av de mest elendige pluggene jeg har hørt.

Bruk en hundrelapp eller tre ekstra og kjøp noe av Sennheiser eller Shure. Da snakker vi om god lyd :)

Lenke til kommentar

Koss har ikke spesielt bra lyd. Jeg vil si til alle som anbefaler noe av merket Koss at de bør prøve noe av andre merker, i alle prisklasser. Da vil folk fort finne ut at Koss ikke er spesielt masse å skryte av.

Til trådstarter, Sennheiser PX100 er sikkert et helt greit alternativ til deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...