Grundig Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Heisann. Jeg har veldig lyst til å se filmer som jeg har liggende på PC'en på TV-skjermen. Kan noen fortelle meg akkurat hva jeg trenger av utstyr og hvordan jeg får det til å fungere? Jeg har et Radeon 9800 Pro skjermkort. Kan noen gi meg en liten guide eller noe? Håper på kjappe og gode svar Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 håper du har sett at jeg har lagd to like poster med det samma skjermkortet ? Det er ingen som kan det her.. Bruk S-video kabel Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Kan noen fortelle meg akkurat hva jeg trenger av utstyr Umulig å svare eksakt når vi ikke vet hva slags TV (hvilke innganger) du har ....Det er mulig at du klarer deg med en s-videokabel (som følger med noen skjermkort) og lydkabel. Kan noen gi meg en liten guide eller noe?Det har du vel selv hvis du leser i dokumentasjonen som fulgte med skjermkortet...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå