Christian86 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg har fått fire maskiner fra Whitebox i hus og alle har hatt angreskjema medfølgende. Det der med 1 års angrefrist er bare tull, selv om du ikke har blitt opplyst om den. 14 dager dersom du opplyses om angretten med all informasjon påkrevd før kjøpet 3 mnd dersom det mangler papirer når du mottar pakken fra dem 1 år dersom alt mangler. henvisning til angrettsloven Lenke til kommentar
Uniwill259IA1 Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg har fått fire maskiner fra Whitebox i hus og alle har hatt angreskjema medfølgende. Det der med 1 års angrefrist er bare tull, selv om du ikke har blitt opplyst om den. 14 dager dersom du opplyses om angretten med all informasjon påkrevd før kjøpet 3 mnd dersom det mangler papirer når du mottar pakken fra dem 1 år dersom alt mangler. henvisning til angrettsloven Fikk ikke med noe papirer som har med angrefrist og gjøre og har heller ikke blitt opplyst om det på noen annen måte. Da vil det med andre ord si ingen papirer og 1 år angrefrist etter det jeg forstår. Lenke til kommentar
3dRacer Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Lykke til :!: Jeg hadde en sak mot dem som var ferdigbehandlet i FTU, etter at jeg fikk medhold, brukte jeg ca 2 mnd. for å få pengene mens WB truet meg med rettsak og advokater osv. Til slutt måtte jeg få tvangsutfullbyrdelse papirene fra FTU, dagen etter at jeg gikk til Inkasso med papirene så var pengene i konto Endret 12. mars 2005 av 3dRacer Lenke til kommentar
abiotic Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Såpass?? Sykt.. Oppfordrer til fremtidig handel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå