El_PoLLa Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 spiller warcraft 3 campaign nå (nedlastet versjon). det ruler, faktisk bedre enn starcraft. spiller det på lan nå, det ligner på sc men er mye bedre. historien er den beste jeg har sett i ett spill, er som og se en film. jeg skal sove i telt utenfor butikken dagen før jeg kjøper det! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 møkkaspill..rollespill..ikke ****..det ligner jo på et rollespill som Diablo. Heroes'ene er altfor mektige. Bare ta med deg et par monstre og en hero så har du utsletti fienden.. nei 2'ern var bedre! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 det der med helter til multiplayer er genialt, DU MÅ VÆRE OFFANSIV for å vinne i multiplayer, normalt så vinner den med best helt men single player så var det mykje som mangla, det var liksom for det mest gjort før Lenke til kommentar
assagab Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 det e dritt fett, lenge siden eg har spilt et så bra spill Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 Quote: Den 2002-06-27 04:14, As}{antii skrev:møkkaspill..rollespill..ikke ****..det ligner jo på et rollespill som Diablo. Heroes'ene er altfor mektige. Bare ta med deg et par monstre og en hero så har du utsletti fienden.. nei 2'ern var bedre! spiller du beta'en? heltene kommer bare til level 10, men da har de 4 spells som har veldig mye og si i ett angrep. uansett så er det likt for begge/alle spillerne... singleplayern er nå utrolig bra. Lenke til kommentar
propel Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Har nettop runna spillet (ver 1.00) Ganske bra, kunne vært flere film snutter ettersom det kan bli litt langtekklig. End creditten var hysterisk morsom. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Artige med denne tråden er jo at spillet ikke slippes for salg før i juli. Alle sammen spiller mao. en piratkopi. Snodig ingen modder oppdager dette menmen. Lenke til kommentar
Myselph Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Spillet ruler! kor mange campains er det? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Quote: Den 2002-06-27 21:06, Bitex skrev:Artige med denne tråden er jo at spillet ikke slippes for salg før i juli. Alle sammen spiller mao. en piratkopi. Snodig ingen modder oppdager dette menmen. Har fått klager pr mail at dette ikke er ønsket på vårt forum. Det er synd at noen synes det er tøft og diskutere spill som er nedlastet (pirat), og ødelegger for de som venter spent på orginalen i butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg