Lurifaksen Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Dette er helt absurd! Nå har windows XP mast på meg i MÅNEDER om at en ny versjon av messenger er tilgjengelig. Men jeg har ikke giddet å laste ned. Nå har jeg imidlertid bestemt meg for å laste ned, men tro det eller ei - det er jo helt umulig å finne ut hvor jeg kan laste ned!! noen som har en url? hvis noen har en URL til versjon 4.7 rippet fra SP1 så er det enda bedre. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Vent til meldingen dukker opp neste gang da vel =) Da får du jo linken ^^ Lenke til kommentar
vegge Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Jeg bare svarte; "ja, oppdater Windows Messengeren du", når WinXP spurte meg... Eller tror jeg du kan finne noe på denne siden: http://messenger.microsoft.com/NO/ Edit: vel, så var jeg ikke raskest [ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-06-27 02:11 ] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 Quote: Den 2002-06-27 02:09, ZerBox skrev:http://messenger.msn.no/ har prøvd... gitt hva den filen jeg lastet ned fra "windows messenger for windows XP" gjorde da? Den startet bare exe filen jeg hadde fra før! Opplegget er at jeg ikke har fått melding om å laste ned ny versjon de siste dagene, og det var akkurat nå jeg ville laste ned :smile: herregud hvor dumt det går an å bli. microsoft suger litt. Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Bruk trillian istedenfor ( http://www.trillian.cc ). Synes den er MYE bedre enn windows messenger Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 kanskje hvis jeg bruker ICQ, mirc, messenger og alt det der, men jeg bruker bare messenger, og derfor syntes jeg trillian var særdeles upraktisk. grunnen til at jeg i det hele tatt skal laste ned ny versjon av messenger, er at jeg ikke får melding nedi hjørnet når jeg får nye email, og det håper jeg at jeg får med den nye versjonen. Lenke til kommentar
knut Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Gå på windows update. Hvis du har det klassiske utseendet på winxp går du på start og windows update. Hvis du har winxp looken finner du windows update under kontrollpanel. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 Fant ingenting på windows update, men jeg fant noe etter litt søking på google. men jeg har fremdeles en mistanke om at jeg kjører en gammel versjon... versjon 4.6.00.82 Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 hvis du har XP er det ikke derfor du ikke får meldinger og sånn nedi hjørnet. Du må laste ned en add-inn. Den er på ca 10kb? (ikke skrivefeil nei) Prøv å trykke på "My E-mail inbox" Du bør få opp en melding da... Hvis ikke det funker kan du jo prøve å trykke på linken som han fyren ovenfor posta. Let deg fram til add-ins derfra. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 takker Har fått det til å funke nå... Men det som er merkelig er at jeg har fått melding om ny mail før - uten at jeg ar installert add-inn. Tror det gikk gjennom MSN Explorer i steden for messenger... Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Siste versjon er 4.6.0082. Du finner ut hvilken versjon du har ved å trykke Help|About. Har du ikke siste versjon kan du enkelt hente denne på messenger.msn.com _________________ HappyRay home.tiscali.no/happyray [ Denne Melding var redigert av: HappyRay på 2002-06-27 10:28 ] Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 selv v3.6 støtter new mail pop-ups! (gadd aldri å oppgradere ) nå bruker jeg riktignok GAIM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå