Gå til innhold

Hvr finner jeg nyeste versjon av Windows Messenger?

Anbefalte innlegg

Dette er helt absurd!

Nå har windows XP mast på meg i MÅNEDER om at en ny versjon av messenger er tilgjengelig. Men jeg har ikke giddet å laste ned.

Nå har jeg imidlertid bestemt meg for å laste ned, men tro det eller ei - det er jo helt umulig å finne ut hvor jeg kan laste ned!!

noen som har en url?

hvis noen har en URL til versjon 4.7 rippet fra SP1 så er det enda bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-27 02:09, ZerBox skrev:

har prøvd...

gitt hva den filen jeg lastet ned fra "windows messenger for windows XP" gjorde da? Den startet bare exe filen jeg hadde fra før!

Opplegget er at jeg ikke har fått melding om å laste ned ny versjon de siste dagene, og det var akkurat nå jeg ville laste ned :smile:

herregud hvor dumt det går an å bli. microsoft suger litt.

Lenke til kommentar

kanskje hvis jeg bruker ICQ, mirc, messenger og alt det der, men jeg bruker bare messenger, og derfor syntes jeg trillian var særdeles upraktisk.

grunnen til at jeg i det hele tatt skal laste ned ny versjon av messenger, er at jeg ikke får melding nedi hjørnet når jeg får nye email, og det håper jeg at jeg får med den nye versjonen.

Lenke til kommentar

hvis du har XP er det ikke derfor du ikke får meldinger og sånn nedi hjørnet.

Du må laste ned en add-inn. Den er på ca 10kb? (ikke skrivefeil nei)

Prøv å trykke på "My E-mail inbox" Du bør få opp en melding da... Hvis ikke det funker kan du jo prøve å trykke på linken som han fyren ovenfor posta. Let deg fram til add-ins derfra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...