Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hadde en annen post her forleden dag om at jeg ikke fikk starta pcen pågrun av HD, ¨å har jeg fått starta den. Av en eller annen grunn hadde de nendret filsyystem til FAT32. Når jeg starta pcen igjen i dag har den igjen stilt seg til FAT32, men den funker fortsatt Dette er jo litt besynderlig, så jeg lurte på om noen vet hva jeg kan gjøre? Jeg har ikke installert S-ATA-driverne som fulgte med hovedkortet i og med at de kommer på floppy og jeg ikke har noen floppydisk Kan dette være problemet? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Dette er vel feilposting, du vet jo hvor problemet ligger... Den skal under Lagringmedier! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 ok? Saken har komplisert seg ytterligere, nå greier jeg ikke å boote lenger. Dessuten får jeg en melding om et fil ved navn hal.dll som ligger i system32-mappa er korrupt og må erstattes. Jeg kan ikke ha virus ettersom at pcen nettopp er formatert! Hjælp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå