ktulu Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 har et lite problem': når jeg spiller av lyd i WindowsMediaPlayer, realtek sound manager eller andre avspillere hører jeg en ''tsjk'' lyd i høgtalerne med jevne mellomrom. dette er sykt irriterende. jeg bruker realtek AC97 integrert lydkort foreløpig. når jeg spiller av cd blir lyden bare verre; er det noen som vet hva jeg kan gjøre med ett av disse problemene? NBNB: pc'en er selvbygd, så det kan være jeg har glemt ett eller annet. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Velkommen til forumet! Sjekk at kablene fra lyd-utgangen er satt riktig i hovedkortet (du finner ut hvordan de skal stå i manualen til hovedkortet ditt). Sjekk også at det ikke er noe galt med kablen til høyttalerne eller med selve høyttalerne, prøv med et headset eller noen andre høyttalere. Lenke til kommentar
ktulu Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 takk for tipset, men lyden er skikkelig ille fortsatt, så jeg trur ikke det har noe med høgtalerne å gjøre, eller kablingen min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå