Gå til innhold

passer mitt hk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
M-ATX er mindre enn ATX. Kabinettet er i ATX formfaktoren, nå kna du selv tenke om det vil passe eller ikke :p

Mitt kabinett er i ATX-formfaktor, og kan ha M-ATX hovedkort uten problemer. Ikke si at det ikke passer, for det skal det egentlig gjøre. Til trådstarter: Har du sett noen steder om det passer/ikke passer med M-ATX? Tror nok det passer.

Lenke til kommentar
M-ATX er mindre enn ATX. Kabinettet er i ATX formfaktoren, nå kna du selv tenke om det vil passe eller ikke :p

Mitt kabinett er i ATX-formfaktor, og kan ha M-ATX hovedkort uten problemer. Ikke si at det ikke passer, for det skal det egentlig gjøre.

Håper du skjønte hva jeg mente ..

Lenke til kommentar

Mitt kabinett er i ATX-formfaktor, og kan ha M-ATX hovedkort uten problemer. Ikke si at det ikke passer, for det skal det egentlig gjøre.

Håper du skjønte hva jeg mente ..

Ja, skjønte hva du mente, men det du skrev kunne virke villedende. Og det kunne jo være at div. skruer ikke passet, f.eks. slik som du skrev; Jeg kunne tatt det som noe slik.

Lenke til kommentar

Akkuratt poenget mitt: Du synes det er stygt, og det gjør jo de fleste på forumet her også, men det er jo noen som synes det ser fint ut.

Det samme gjelder Raidmax, noen liker det, andre ikke. (forskjellen er at det er flare som liker Raidmax, enn Asus vento)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...