VegardStr Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) passer mitt hk til dette kabinettet? eg har et Micro ATX hk, og eg lurer på om det passer inn i dette kabinettet? https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=16283 og hva er det beste byggematrialet til et kabinett? aluminium, eller stål? Endret 12. mars 2005 av vegis Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Aluminium, da dette er lettest. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 men e de nokke forskjell på varme og slikt? og kan du svare på spørsmålet mitt om hovedkortet mitt passer? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Så vidt jeg vet skal Micro ATX passe i vanlige ATX-kabinett, ja. Edit: Aluminium er mye lettere, og det er ingen varmeforskjeller. Endret 12. mars 2005 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 takk takk takk håper de e rett og Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 M-ATX er mindre enn ATX. Kabinettet er i ATX formfaktoren, nå kna du selv tenke om det vil passe eller ikke Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 M-ATX er mindre enn ATX. Kabinettet er i ATX formfaktoren, nå kna du selv tenke om det vil passe eller ikke Mitt kabinett er i ATX-formfaktor, og kan ha M-ATX hovedkort uten problemer. Ikke si at det ikke passer, for det skal det egentlig gjøre. Til trådstarter: Har du sett noen steder om det passer/ikke passer med M-ATX? Tror nok det passer. Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Må bare si: grimt kabinett Lenke til kommentar
master air Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Må bare si: grimt kabinett Word! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 mener dere at det er et stygt kabinett? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Grimt = stygt Ja, det er det de mener. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 ka e de som e stygt med de då? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Ingeting ifølge deg, masse ifølge dem. Alle har forskjellig smak (heldigvis) og derfor ser ikke du hva som er stygt med det. Hva synes du om Asus Vento f.eks.? Link 1 Link 2 Noen synes dette er fint/kult, men hva synes du? Ser du poenget mitt? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 M-ATX er mindre enn ATX. Kabinettet er i ATX formfaktoren, nå kna du selv tenke om det vil passe eller ikke Mitt kabinett er i ATX-formfaktor, og kan ha M-ATX hovedkort uten problemer. Ikke si at det ikke passer, for det skal det egentlig gjøre. Håper du skjønte hva jeg mente .. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 M-ATX er mindre enn ATX. Kabinettet er i ATX formfaktoren, nå kna du selv tenke om det vil passe eller ikke Mitt kabinett er i ATX-formfaktor, og kan ha M-ATX hovedkort uten problemer. Ikke si at det ikke passer, for det skal det egentlig gjøre. Håper du skjønte hva jeg mente .. Ja, skjønte hva du mente, men det du skrev kunne virke villedende. Og det kunne jo være at div. skruer ikke passet, f.eks. slik som du skrev; Jeg kunne tatt det som noe slik. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 men med de asus eller nokke sånt kabinettet, va jo egentlig helt stygt ser jo heller ut som et fly Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Akkuratt poenget mitt: Du synes det er stygt, og det gjør jo de fleste på forumet her også, men det er jo noen som synes det ser fint ut. Det samme gjelder Raidmax, noen liker det, andre ikke. (forskjellen er at det er flare som liker Raidmax, enn Asus vento) Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 jeje. enig med deg der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå