Gå til innhold

Fjerning av startup-skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du må i såfall flashe biosen din, bildet er et merke for å kjennetegne hvem som har satt sammen pc'en.

 

bildet lagres i en *.rom fil som blir flashet i biosen, dette kan du forandre ved å finne en bios-flasher (som støtter din type bios) og en verifisert bios-opdatering fra produsenten.

 

for å finne oppdateringen, drar du til ditt HK's produsent og lete gjennom deres bios oppdatering. du finner info om ditt HK/bios i manualen du fikk med HK'et ditt. d fikk du vel?

 

jeg kan ikke så masse om dette fordi jeg aldri kom så langt at jeg skulle flashe biosen.

jeg gidder ikke å flashe biosen hvis jeg ikke MÅ, sjangsen for å feil-flashe er ikke stor, men den er der...

Lenke til kommentar

du kan enable "advanced booting" eller noe lignenede (kan være det ikke ligner også :smile:

 

PS: om dette er helt uforståelig så kan det være pga at jeg er litt trøtt å sånn :razz:

 

EDIT: vet ikke om dette vil funke med ibm da de bruker en egen bios og har vel sine egne hovedkort også(?)

 

[ Denne Melding var redigert av: mohuhau på 2002-06-27 02:38 ]

Lenke til kommentar

Fikk ingen manual =( bare en dust PC. Har prøvd opptill flere ganger å finne ut hvem som har laget hk'et, men ingen vet/gidder å fortelle. IKKE KJØP IBM =) Se signaturen, så skjønner du hva jeg mener.

 

P.S Telefonoperatørene spiller/er dumme.. De veet ikke annet enn hva som er på siden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...