Gå til innhold

Leadtek 6600GT til 1495,- hos elkjøp fra Mandag.

dkvam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk 54 fps i Doom3 med High Quality og 1280x1024... :)

Jeg har et Gainward GeForce 6800GT og kjører 1280x1024, High Quality og 4xAnti Aliasing. Jeg vet ikke hvor man stiller inn Anistropisk Filtrering på Doom3? Jeg får iallefall 60 fps på den oppløsninga. Er det ikke en "sperre" på 60 fps på Doom3?

Iallefall, hovedpoenget mitt var egentlig at 6600GT ser jo ut til å være et meget, meget bra skjermkort.

Lenke til kommentar

Flott det. Vi har nesten lik PC og, bortsett fra at du har 1 GB RAM, da. (Hvordan viser man fps i Doom 3)

FarCry er forresten litt merkelig fordi en del trær og busker plutselig blir lyseblå før de flasher tilbake til vasnlig teksturer og farger. Mulig det er pga at jeg ikke har lasted ned nyeste driver enda og bare bruker den som kom i bundle :p

OcMax: Høyreklikk på skrivebord > egenskaper > instillinger > avansert > GeForce 6600 GT > Performance & quality settings.

Lenke til kommentar

Jeg kjører Doom 3 med 4xAA, 8xAF i 800x600 på high, men nå spiller jeg på 2xAA, 8xAF i 1280x1024 med high fordi det faktisk ser finere ut. (sikkert pga høyere oppløsning)

Jeg vet ikke FPS på dette enda fordi jeg ikke vet hvordan man får den frem :p Men jeg kan garantere dere at det er fullt spillbart med disse instillingene. (synes jeg :) )

En ting til: Det fulgt med en Spilnter Cell DVD i pakken, men den klarer ikke min LG 16x DVD-ROM å lese av. Den starter ikke en gang å snurre DVD-en, det kommer bare et lite rykk. Hva kan dette komme av? vanlige DVD-er med filmer på fungerer fint, så hvorfor ikke denne?

Endret av Zythius
Lenke til kommentar
Hvordan er dette Leadtech 6600GT kortet sammenlignet med de andre fabrikantene?

Er jo så mange og velge mellom at jeg blir forvirret  :(

Må jeg si det igjen:

Tja...

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2295&p=15

Det ligger vel sånn midt på treet.

PS! Jeg har Albatron kortet med den beste kjølinga :w00t:

Ops sorry var trøtt :blush:.

Uansett har nettopp bestilt dette kortet, klarte ikke motstå prisen og de gode reviewene :yes:

Lenke til kommentar

Flott det. Vi har nesten lik PC og, bortsett fra at du har 1 GB RAM, da. (Hvordan viser man fps i Doom 3)

FarCry er forresten litt merkelig fordi en del trær og busker plutselig blir lyseblå før de flasher tilbake til vasnlig teksturer og farger. Mulig det er pga at jeg ikke har lasted ned nyeste driver enda og bare bruker den som kom i bundle :p

OcMax: Høyreklikk på skrivebord > egenskaper > instillinger > avansert > GeForce 6600 GT > Performance & quality settings.

Har prøvd det. Valget er bare grået ut. Står bare Denne kontrollen er deaktivert fordi forhåndsdefinerte standard instillinger forhindrer endringer av instillingen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...