Gå til innhold

Leadtek 6600GT til 1495,- hos elkjøp fra Mandag.

dkvam

Anbefalte innlegg

Kjøpte kortet i dag. Må bare si jeg er meget fornøyd.

AMD 3000XP + @ 2200

1024 TwinMos

Abit NF7

Maxtor 160

Driver ForceWar 71.20

3DMark03 = 7531 Poeng

Prøvde litt overklokking også, Core 565 Mhz + Minne 1000 Mhz = 8296 Poeng

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg løpt og kjøpt, og lurer på hvilken driver som er best å bruke sammen med dette kortet?

Jeg ser at emacoolit bruker ForceWare 71.84 driveren. Er det den som er best med tanke på ytelse og stabilitet?

Lenke til kommentar

Var innom elkjøp på tiller i Trondheim i dag. Kjøpte kortet, eller far kjøpte kortet til bror. Hu dama i kassa nekta oss kortet til 1500 ut i fra utskrift i fra nettet. Men så gikk jeg å henta bladet og bladde opp å slengte det opp i trynet på'a. Da var det greit.

Trur kansje elkjøp er klar over prisforskjellen i bladet og i butikken, de som ikke vet det kjøper det jo til 1900,-.

Lenke til kommentar

Det er ikke typisk, Elkjøp har FORSKJELLIGE priser på nettet og i butikkene.

Dette fordi det er 2 forskjellige segmenter i Elkjøp-konsernet.

OG; Elkjøp har ingen prisgaranti ovenfor sine egne websider, så kommer dere med utskrift av elkjop.no har dere ikke krav på den prisen, kun hvis det står i DMen (avisa).

Så ikke uttal dere om ting dere ikke vet hva er engang...

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt kortet, og må tilføye at det er tilnærmet lydløst. Etter å ha montert det i maskinen, lot jeg pc'en start opp uten sidedøren på, og måtte bøye meg ned for å se på viften på kortet for å se om kortet hadde startet opp. Jeg kunne altså ikke høre viften, jeg måtte se etter.

Lenke til kommentar

Næh.. Ble bare surr. Eneste jeg mente var at hvis ikke jeg får det for 1610 kr så skal det bli slått hardt ned på.

Grunnen til at jeg sa det er at jeg har hørte rare ting om www.elkjop.no og at de har tatt mer betalt enn det de skulle.

(Og jeg vet at frakt må betales uansett :) )

Lenke til kommentar
Kjøpte kortet i dag. Må bare si jeg er meget fornøyd.

AMD 3000XP + @ 2200

1024 TwinMos

Abit NF7

Maxtor 160

Driver ForceWar 71.20

3DMark03 = 7531 Poeng

Prøvde litt overklokking også, Core 565 Mhz + Minne 1000 Mhz = 8296 Poeng

:D

Gratulerer, du fikk dobbelt så mange poeng som HjemmePC som testet et 6600GT-kort....

Lenke til kommentar

Kan bekrefte at på El-kjøp i Kongsvinger har de dette Leadtek 6600 GT TDH- kortet på lager. Prisen i butikkhyllen var 1995,-, men da jeg hadde forberedt meg på dette og viste dem annonsen fra internettshop'en deres, satte de ned prisen med 500,- til kr. 1495,- med en gang. Og det ble da kjøpt..........:-)

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...