ganilsen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 TAKK! Til HW og spessielt dkvam. Kjøpe nå.! Hilsen Geir Arne Lenke til kommentar
chil Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) huff ja bare kjøp dere det på elkjøp, når dere kan få det til under 1000 lappen her: hos ITbutikken.no https://ssl.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=85369 Endret 15. mars 2005 av chil Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Det er to grunner til at jeg bestilte Elkjøp sitt 6600GT (Leadtek), og ikke itbutikken sin (Sparkle): kjøleløsningen er garantert stille (ifølge linken til dansk test), samt at jeg ikke har noen av de to knallspillene som følger med. Åh, julen kom tidlig i år, gitt! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Må jeg bestille på El-Kjøp altså, ikke over vanlig butikk...??? Vær så snill å svar fort, tenkte jeg skulle innom elkjøp idag! Lenke til kommentar
odammyr Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hei! Kjøpte kortet i går til 1495 på elkjøp Tiller. Kan noen sjekke innlegget mitt i problemer med pc og ikke aner hvorfor linkene. Har problemer med spill.. hmm. På forhånd takk. Mvh Øyvind Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Må jeg bestille på El-Kjøp altså, ikke over vanlig butikk...???Vær så snill å svar fort, tenkte jeg skulle innom elkjøp idag! Kan kjøpes i butikken også hvis den butikken du skal til har det som tilbud. Står i tilbuds-avisa hvilke butikker tilbudene gjelder for. Har du ikke tilbudsblekka så ta en telefon til butikken og hør. PS Hadde du lest hele denne tråden så er det nevnt før! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Da beklager jeg... Men er det noen som vet om El-Kjøp Lillehammer er med, eller om noen kunne sjekke avisen på 5 minutter? Skal snart stikke ditt... Lenke til kommentar
amiga600 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) slettet Endret 15. mars 2005 av amiga600 Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Elkjøp Alta har ikke inne for tirsdag neste uke! Ikke bra nei! Lenke til kommentar
HBK Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Elkjøp Alta har ikke inne for tirsdag neste uke!Ikke bra nei! Elkjøp har jo annonsegaranti dei fyrste 3 dagane, så benytt deg av denne. Skal få eit likeverdig eller bedre produkt viss dei ikkje har produktet inne. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 huff ja bare kjøp dere det på elkjøp, når dere kan få det til under 1000 lappen her: hos ITbutikken.no https://ssl.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=85369 Ehh....over 1700 hos meg. Pluss dyr frakt fra Danmark. Lenke til kommentar
killkid Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Gainward e tingen... hvis du skal handle noe på elkjøp så er det gjennom internet... Da kan du bestille GTA sandandreas uten at de spør om legemitasjon Genialt!!! Ps: lefdal komme sikkert me noen tilbud snart (de er rivaler som det holder) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Gainward e tingen... hvis du skal handle noe på elkjøp så er det gjennom internet... Da kan du bestille GTA sandandreas uten at de spør om legemitasjon Genialt!!! Ps: lefdal komme sikkert me noen tilbud snart (de er rivaler som det holder) Elkjøp krever at du er over 18 år for å handle i deres nettbutikk. Finnes selvfølgelig ingen mulighet til å kontrollere alder, men du må godkjenne at du er over 18 år. Om du da bryter en eller annen lov ved å lyve og si du er over 18 vet jeg ikke, men det kan faktisk godt hende. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Elkjøp Alta har ikke inne for tirsdag neste uke!Ikke bra nei! Elkjøp har jo annonsegaranti dei fyrste 3 dagane, så benytt deg av denne. Skal få eit likeverdig eller bedre produkt viss dei ikkje har produktet inne. Om de ikke har annosert produkt inne innen 3 dager etter annonsen startet, så har de 10 dager på seg til å skaffe annonsert produkt. Klarer de ikke det får du annet eller bedre . Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Ps: lefdal komme sikkert me noen tilbud snart (de er rivaler som det holder) Nå tror jeg Elkjøp og Lefdal er fra samme selskap. Eid av Dixons Group. Endret 15. mars 2005 av espeneppi Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Elkjøp Alta har ikke inne for tirsdag neste uke!Ikke bra nei! Elkjøp har jo annonsegaranti dei fyrste 3 dagane, så benytt deg av denne. Skal få eit likeverdig eller bedre produkt viss dei ikkje har produktet inne. Om de ikke har annosert produkt inne innen 3 dager etter annonsen startet, så har de 10 dager på seg til å skaffe annonsert produkt. Klarer de ikke det får du annet eller bedre . Det står bak avisen: Vis vi er utsolgt av varen innen 3 dager, har vi 10 dager på å skaffe deg et likeverdigt produkt, eller et til samme pris. men hvor har dere den teksten fra egentli? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Da ble det nye klær og GT4 istedenfor Leaftek Jaja, slikt skjer! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Det står bak avisen: Vis vi er utsolgt av varen innen 3 dager, har vi 10 dager på å skaffe deg et likeverdigt produkt, eller et til samme pris. men hvor har dere den teksten fra egentli? Jeg har teksten fordi jeg jobber i elkjøp og må vite om våre garantier . Men husker den selvfølgelig ikke ordrett ..derfor det var litt forskjell mellom det jeg skrev og det du tok fra annonseavisa, selv om meninga var helt lik. Endret 15. mars 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Dere som bestiller fra Elkjøp: Det gikk greit med handelen? Dere måtte ikke betale mer enn dere skulle eller dere fikk feil vare? (Har hørt mye dritt om Elkjøps nettbutikker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg