Fredrik Matt Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hvor mange megapixsler har kameraet? på k508 Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 K508i har VGA kamera, 640x480 piksler eller 0,3 megapiksler. Lenke til kommentar
Fredrik Matt Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 herregud kå dårlig då! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Er da helt det samme som K500i, og en helt ordinær oppløsning; til mobilkameraer å være... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 herregud kå dårlig då! VGA er dårlig oppløsning ja, men til å være et mobilkamera syns jeg det er bra. Det er tross alt en mobiltelefon vi snakker om, og ikke noe kamera Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Dette er et salgstrix fra Elkjøp. De har en prisgaranti, og klarer å vri seg unna med å bruke tilsvarende modeller, men kjøper inn fra andre lager i andre land. Nå er k508 en egen modell som utvalgte operatører skal få lov til å selge særskillt. Sammenlign gjerne med vodafone og tilsvarende svenske operatører. Telefonens funskjoner blir ofte også bestill fra operatør. Ellers er det samme fennomener på hvitevarer osv, modellbokstaver skifter fra land til land, og elkjøp sniker seg unna prisgarantien sin. Nå har jeg mange i firmaet som bruker SE modeller, dvs brukte......hvordan kan det selges telefoner med batteri som ikke tåler å bli ringt med før det går tomt ? Elkjøp annonserer ikke lenger med prisgaranti, og derfor faller argumentet ditt litt sammen. Elkjøp kan om de vil drite i å matche pris i det hele tatt på en vare, og ingen kan ta de på det. Men matching av konkurrerende priser gjøres ennå, kalles god kundebehandling det. Selv om prisgarantien ikke annonseres lenger. Og om en kunde kommer til meg med samme produkt bare en litt annen varekode, så matcher jeg selvfølgelig den prisen! Man vrir seg ikke unna slikt, da taper man kunder da . Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 herregud kå dårlig då! Forventer du 1 megapiksel kamera på en modell til under 2000,-? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 ja skjønner ikke hvorfor Elkjøp skal vri seg unna en prisgaranti de ikke har. Lenke til kommentar
ofstad Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei, Jeg lurte ogsåveldig mye på dette med K500i og K508 etter elkjøp avisen. PÅ nettet hadde de bare K500i mens i butikken hadde de K508i. Jeg surfet til Sony Ericsson sine sider og fant ut(tror jeg) at K508i er "laget" for Asia området. Fordi den ikke er på produktsiden til SE under den norske siden Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg har sendt en e-post ang dette til SE. Får sikkert svar om noen dager. Får se da Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Telebutikken vil også få inn K508i etterhvert, men som tidligere nevnt her er den litt utsatt. Kan godt hende SE velger å satse på denne modellen da joysticken på K500i har vært veldig dårlig. EDIT: SE k508i vil ligge på samme pris som K500i, fargen den kommer i er Twilight Black og leveringsdato er foreløpig ubekreftet. Informasjon hentet fra Telebutikkens leverandører. Endret 29. mars 2005 av Crazysteps Lenke til kommentar
50_Øre Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Kjøpte K508i på expert for 400 kr med kontantkort! Beste kjøpet jeg noen gang har gjort. Telefonen er driitbra og har kulere design enn K500i etter min mening. Lenke til kommentar
janlin Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 K508 er en djuice kontanttelefon. Så den på Lefdal forrige helg. De er utsolgt og ny levering der er 20. april. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 K508 er en djuice kontanttelefon.Så den på Lefdal forrige helg. De er utsolgt og ny levering der er 20. april. Nei, K508 er en mobiltelefon fra Sony Ericsson. Selges også med andre abonnement, f.eks Netcom. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg vil nå iallefall si at K508 har noen utrolig bra taster! Den anbefales til alle sms-fantaster rundt omkring..tastene er de beste jeg har prøvd på noen telefoner fra sony ericsson . Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg vil nå iallefall si at K508 har noen utrolig bra taster! Den anbefales til alle sms-fantaster rundt omkring..tastene er de beste jeg har prøvd på noen telefoner fra sony ericsson . Er joysticken endret fra K500? Hvis nei, så er vel dette et stort stort minus for tastene. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg vil nå iallefall si at K508 har noen utrolig bra taster! Den anbefales til alle sms-fantaster rundt omkring..tastene er de beste jeg har prøvd på noen telefoner fra sony ericsson . Er joysticken endret fra K500? Hvis nei, så er vel dette et stort stort minus for tastene. Hva er galt med joysticken til K500i? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg vil nå iallefall si at K508 har noen utrolig bra taster! Den anbefales til alle sms-fantaster rundt omkring..tastene er de beste jeg har prøvd på noen telefoner fra sony ericsson . Er joysticken endret fra K500? Hvis nei, så er vel dette et stort stort minus for tastene. Stikka er endret, den er nå litt mindre. Har ikke testet telefonen i bruk, så veit ikke helt nøyaktig hva forskjellen er. Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hva er galt med joysticken til K500i? Etter hva jeg har lest her på forumet (og utifra min ene bekjent med K500i) er det mange som har problemer med K500i sin joystick. Den blir visst løs eller noe slikt. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Joysticken på K500 er ikke god. Den er endret på K508. Sannsynligvis derfor K508 ble sluppet i Norge, for å overta salget etter K500. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå