Gå til innhold

SE K508 og det rundt den


Anbefalte innlegg

I El-Kjøp avisen som jeg fikk i dag var det en SE K508 på salg. så vidt jeg vet finnes det ikke noen K508. Den så du som K500i, men den skrådde ikke ned på tastaturet ved valg-tastene, og den hadde T610 taster istedenfor K500i taster. Hva er det for noe? ;) Har aldri sett denne mobilen før ;)

Endret av jornan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var på El-Kjøp og hørte med de. Alt som var forskjellen på K500i og K508(i) er designet og noen småfunskjoner.

 

SKsønner ikke helt hvorfor SE vil lage to så like telefoner. Spesielt når K300 kommer i tillegg. Det blir jo bare som P900 og P908. Forskjellige farger bare ;)

Lenke til kommentar
Var på El-Kjøp og hørte med de. Alt som var forskjellen på K500i og K508(i) er designet og noen småfunskjoner.

 

SKsønner ikke helt hvorfor SE vil lage to så like telefoner. Spesielt når K300 kommer i tillegg. Det blir jo bare som P900 og P908. Forskjellige farger bare ;)

P908 er P900 for America. Det var før de begynte med i/c/a systemet.

 

Angående K508 skjønner jeg ikke hvordan den kan selges på Elkjøp. Sitat pressemelding:

Sony Ericsson announces the D750i and K508i mobile phones exclusive to T-Mobile

--

Both the D750i and K508i will be exclusive to T-Mobile and available in all T-Mobile’s European markets.

 

Ah, kanskje jeg som misforsto teksten. Mulig å tolke det slik at der i europa hvor T-mobile er basert får man bare K508 med T-mobile, men her i Norge får man den uten fordi T-mobile ikke er basert her.

Lenke til kommentar

Dette er et salgstrix fra Elkjøp. De har en prisgaranti, og klarer å vri seg unna med å bruke tilsvarende modeller, men kjøper inn fra andre lager i andre land. Nå er k508 en egen modell som utvalgte operatører skal få lov til å selge særskillt. Sammenlign gjerne med vodafone og tilsvarende svenske operatører. Telefonens funskjoner blir ofte også bestill fra operatør. Ellers er det samme fennomener på hvitevarer osv, modellbokstaver skifter fra land til land, og elkjøp sniker seg unna prisgarantien sin. Nå har jeg mange i firmaet som bruker SE modeller, dvs brukte......hvordan kan det selges telefoner med batteri som ikke tåler å bli ringt med før det går tomt ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...