T-mac1 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: (Ja/)- Enkel/profesjonell -MMS: Ja -GPRS: (Ja). -EDGE: (nei) -WAP:(Ja). -Kalkulator: (Ja). -JAVA:(Ja). -Email klient:(Ja/nei). -Spill:Ja Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: -Vekt: max. 105 gram -Antenne: intergrert -"Støt/sprut/støv-sikker": (Ja/nei). Skjerm: Farge -262000 farger -Størrelse på skjerm: Tydelig og klar -Touchscreen: nei). Pris: Jeg har mellom 1000 og 4000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): (ja/nei), helst uten abb. Diverse: -Merke: Åpen for alle, bortsett fra Motorola -Kamera: Ja - megapixel -Videokamera: (Ja/nei). -Symbian: (nei). -Triband: (Ja). -Infrarød port:(Ja). -Bluetooth:(Ja. -Minne: Stort internminne eller minnekort -Minnekort?:(Ja/nei). -Polyfoniske ringetoner:(Ja) -MP3: Ja. -Radio:(Ja/nei). -3g(UMTS): nei). -Wlan: nei). -Mulighet for GPS: nei -Batterilevetid: Viktig. -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Mobilen bør kunne tåle å ligge i bukselommen med andre ting, uten å gjøre altfor stor skade av det. Ellers skal den brukes til en del ringing, litt sms. Takker for svar. Endret 12. mars 2005 av T-mac1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå