Support Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Heisann og god morgen! =) Fikk igjen et trådløst nettverkskort igår som jeg har lånt bort i lengre tid, og poden som lånte det hadde mista et "lokk" som satt over kortet.. dette lokket inneholdt også informasjonen om hva det het osv.. Det jeg vet om kortet er at det er på 22 mbit og klin likt det som sitter i D-link Di-514 routerene.. Noen som kan hjelpe meg, eller kanskje vet om et finfint hardware identifier program? Takker for svar! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 http://www.halfdone.com/Development/UnknownDevices/ uten at jeg liker det så godt. Men kan du merke på kortet og du vet hvor raskt det er skal det holde å bare prøve ett par drivere =), kan jo også se hvilken driver han som lånte kortet harved å putte det inn i pcn hans igjen og dermed få opp hvilket kort det er (om han ikke har formatert) Lenke til kommentar
Support Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 OK! Sjekker ut siden nå, problemet med greia er at den PCen står ca 30 mil fra her og han som har den er mer eller mindre analfabet når det kommer til PC. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 hvis du må sende det er det bare å be han lage en rapport med everst home =) Lenke til kommentar
Support Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Ja, det er jo fullt mulig det. Men testet det programmet du linket til.. Global Sun Technologies Chip: Texas Instruments 22 mbit Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 men vet du om det er ett dlink kort eller hva det er for noe? Lenke til kommentar
Support Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Det er IKKE et d-link kort, vet bare at det er klin likt det som sitter i di-514 routerene. (måtte åpne en gang og se hva som skjulte seg inni den boksen.) ;-) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) får liste opp litt til da =) cnet smc 3com asus linksys netgear ingen av de? Er det ett pci kort? pci er ett slikt kort du putter inn i stasjonære pcr, pcmcia er ett løst lite kort som passer i bærbare og har metall på over og undersiden forslag til kort http://salzburg.com.geizhals.at/a40623.html http://www.smcshop.de/images/2402w.gif Endret 12. mars 2005 av Admin'c Lenke til kommentar
Support Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Ingen av de nei... Men fant et bilde at et kort til Global Sun, dette har også et lokk over seg.. skal banne på at det er de som har produsert det. Globalsun (PDF) Lenke til kommentar
Support Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Ingen av de nei...Men fant et bilde at et kort til Global Sun, dette har også et lokk over seg.. skal banne på at det er de som har produsert det. Globalsun (PDF) PCI forresten ja... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) *takk* Endret 12. mars 2005 av Admin'c Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 tror jeg fant noe, men den er for stor til å legges inn. Kan du pme emailen din til meg så skal jeg sende den =) Lenke til kommentar
Support Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 tror jeg fant noe, men den er for stor til å legges inn. Kan du pme emailen din til meg så skal jeg sende den =) *pinlig øyeblikk*.. Jeg fant driveren nederst i cakeboxen min... Uansett, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 hehe, np. Den ligger på driverguide.com neste gang du trenger den, bare søk etter global sun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå