Nuffern Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Hvordan får jeg satt min DVD-ROM til sone 0 (alle soner)? Maskinen min er en Compaq EVO N160 (laptop) med en intern LG DVD-ROM DRN8080B. Av os bruker jeg Windows XP Pro. Tilleggsspørsmål: Satte inn en sone 1 disc, og byttet til sone 1. Så satte jeg inn en sone 2 disc, men da ville den ikke bytte tilbake selv om jeg har tre forsøk igjen! Noen som vet hva det kan skyldes? Sto at jeg måtte sett inn en sone 2 disc eller at det var mulig at jeg ikke hadde rettigheter til å bytte sone. Er satt opp som administrator så jeg kan ikke skjønne at det skulle være noe problem! Ja, det var også en sone 2 disc inne.. Er takknemlig for alle svar.. :smile: Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Feil kategori. Men jeg er ikke moderator... :wink: http://perso.club-internet.fr/farzeno/firm...e/dvd/ldvdf.htm Hent KillRPC2000. Har ikke testet det i XP, bare i Win2000. Funker fint. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 last ned ny firmware til DVD'en din, så kan du bruke alle soner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå