fxwz Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Nå har det seg slik at min pda rett og slett har falt ned fra sengen min! 20cm ned! Fikk med meg at den landet med skjemsiden ned, men siden skjermen liksom ligger litt lenger inn enn selve rammen, så skulle man jo tro at alt gikk bra! Slår den da på, og musikken kommer på, men skjermen derimot, Det viser seg at den har pådratt seg en bitteliten skade sånn cirka midt på, som vistt nok ha ført til at resten av skjermen har blitt herpet! Den lyser, men selve bildet er bare hvitt og endel regnbue farver! Pda:Ipaq RX3715 Kjøpt hos Idedata i September i fjor, med 6 måneder fri support og bytteordning! Hvilke muligheter har jeg? EDIT: Kan også nevne at dette er mikn andre RX3715, i November 04 oppdaget jeg at noen pixler var døde på skjermen, så jeg fikk tilsendt ny! Endret 12. mars 2005 av tøbbi Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hvis du ikke hadde forsikring på`n så må du nok punge ut med så mye det koster for ny skjerm og reparasjonskostnadene. Lenke til kommentar
knuthfk Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Omtrent det samme skjedde med min 2 mnd gamle FS Loox 720. Skjermen ble kaputt og det var bare å kjøpe ny. Avhengig av forsikring er det ikke sikkert den dekker noe. Obs: det kan være dyrt å skifte skjerm. For min del endte det med å kjøpe ny PDA. Resultatet er at man sitter igjen med en dele-PDA og dobbelt opp med utstyr. Har prøvd å selge dette, men det ser forløpig dyrt ut... Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Det er ganske dyrt, men er å får tak i utlandet: eks: http://www.ipaqrepair.co.uk/ipaqpart382.html Google: rx3715 replacement screen Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 20 cm!? Det var jo ikke mye Kjipt når sånt skjer. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Føler med deg. Kjøpte min med 2 års accidental damage jeg for 349,- (bare for å gni det inn:) Lenke til kommentar
bengh Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Føler med deg. Kjøpte min med 2 års accidental damage jeg for 349,- (bare for å gni det inn:) Har du lest alt med små skrift..... Mange som har kjøpt noe tilsvarende hos f.eks Elkjøp for så i etterkant finne ut at de ikke er bedre dekket enn gjennom forbrukerlovgivningen. Ref. Forbrukerinspektørene. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Ja, det er Dell sin coverage, den dekker absolutt alt, untatt tap. Har testet den på andre produkter før Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Min Palm Zire 71-skjerm gikk også dukken, og da den var kjøpt i US var det lite av garanti å hente. 1400 + mva betalte jeg for å få det rettet opp.. 600 kroner mindre enn hva jeg betalte for den ny.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå