mrtzter Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Hmm, så igrunn er z500 bedre? Har ventet i 1 år med å kjøpe meg ny mobil nå.. vil gjerne ha en GOD klapp tlf jeg kan ha en stund nå, uten at det kommer så mye nytt stash innen 2 uker liksom.. Z700? Hakke hørt så mye om den men. E720 / 730 frister så sinnsykt mye! Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg skal i hvert fall vente på samsung Z700. 3mp 240*320 piksler skjerm 3G Dobbelt høytalere Den er fin den er helt perfekt hvis du ikke skal ha symbian. Men så kommer den ut september tror jeg. Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Har du vurdert D730? Den har gode specs, og så er den ikke så tykk. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 samsung har så nydelige mobiler skal kjøpe meg alle de fineste mobilene til dem Lenke til kommentar
T-mac1 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Har du vurdert D730? Den har gode specs, og så er den ikke så tykk. Hei! Kommer den i april-mai? Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg sier en ting: Panasonic x700 Jeg sier en annen ting: Sony Ericsson Z800i Den har så å si alt. Ta en nærmere titt her: Estato/Sony Ericsson Z800i Det er jo ikke spørsmål om hvilken av de som er best engang Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Men JÆLP! Samsung E 720/730 Samsung Z500/700:S z700 er vell klart best.. men, er det verdt å vente på da? Jeg har nå hatt min SE T300 i 2 år.. jeg MÅ ha ny mobil snart.. jeg kreperer:P ingen som kan mye om disse telefonen og kan anbefale meg ossn en? Jeg vil ha en med GOD skjerm og GODT kamera! gode menyer osv! Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Og, når den ikke kommer til Norge da, så kan jeg bestille den fra Sverige/Danmark UTEN at dette går noe særlig ut over prisen? Håper at noen svarer:) Noen som VET svarene og ikke tipper! hehe... jeg vet det at hvis du bestiller varer over 200kr så må du betale moms når varen kommer til norge... denne er på 25%, derfor må du legge til 25% til prisen. (du tar prisen på telefonen og ganger den med 1.25, så har du totalsummen...) det skal ikke være noe mer en dette... Men så kan du også trekke fra momsen som er innkalkulert i prisen i landet du kjøper fra. Eksempel: Er prisen 3000 kr for telefonen og 250 kr i frakt, du kjøper fra et land med 10% moms og importerer hit blir prisen følgende: (3000x0,9x1,25)+250 = 3625kr Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hei! Jeg vet ikke om dette kan være riktig, men jeg fant Samsung E720 til salgs hos Telebutikken.no T-mac1. hmmmm,kan dette stemme........ De har den garantert ikke pålager tenker jeg Telebutikken.no sine nettsider speiler nettbutikken til en av sine leverandører. At den har dukket opp der viser at telefonen med sikkerhet kommer for salg i Norge! Gratulerer! De har for øyeblikket ingen modeller inne, men de kommer uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå