D3nnis Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 hei har et lite problem her med nettverket.. når folk prøver å komme in på meg på nettverket kommer det passord, åssen slår jeg det av? åssen finner jeg koden ? hvis jeg aktiverer gjestkontoen kommer det bare feilmeling som står at ikke har noen som helst tilgang til denne maskinen osv... noen som har ideer? hvis det er noen spørsmål bare spør! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Du får nok bedre respons på spørsmålet ditt her Jeg har faktisk løst det problemet der ved å kjøre veiviser for nettverksinstallasjon. Vet ikke hvorfor, men det ser ut til å hjelpe. Eneste rådet jeg har på lur i farten. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Flyttes til meir korrekt kategori Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg vil tippe du får det til dersom du tar en liten titt på denne siden : http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;no;304040 tips i klartekst : Slå av enkel fildeling -> opprett en bruker med passord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå