CrackaBoi Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Jeg er hos en kamerat for å fixe lydkortet hans, og det mangler drivere, men jeg vet ikke hvilket kort det er, så det er litt vanskelig å finne de riktige driverene. Kortet sitter i en Dell Dimension XPS T450. Jeg tok ut lydkortet for å se hva det stod, og fant dette: Turtlebeach Montego Aureal Vortex AU8833 Jeg gikk på Dell sine sider, men det er jo pokker meg 15 turtlebeach-drivere. Noen som vet hvilken driver jeg trenger og hvor jeg finner den, så hadde det vært konge. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Du må først finne ut åssen lydkort det er. 1. Høyre klikk på min datamaskin og vel egenskaper. 2.Hvis du har xp: velg Maskinvare, så enhetsbehandling. Har du millenium: Velg enhetsbehandling. 3.Trykk foran Lyd-, Video og spillkontrolere, på den + 4. da får du se navnet på kortet. 5. gå innpå hjemmesiden til navnet! 6. Se etter drivere Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Har sett på turtlebeaches sider. Der står det at du må se på Dell sine :wink: Skal se sammen med deg jeg... Oppdaterer når jeg finner noe Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 No target, Det står hva slags lydkort det er Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Jeg får ikke gjort noen ting uten system tag, du får klare deg selv =) Lykke til iallefall! De ligger på hjemmesiden til dell. Du kan jo prøve å ringe dell i morgen da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå