Gå til innhold

Ny budsjett Pc til spilling...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg har ikkje råd til å kjøpe ein "heste pc" skal ha ein som funker..... men er cpuen "winchester"? :hmm:  '

Noen som har peiling på skjermen.... på komplett (folk som har skreve) seier at den er bra...

Ser Komplett kun har 3200+ BIBOX på lager (Winchester med kjøler) de burde bruke samme CPU i "ferdigmaskinene" sine.

Skjermen er eg mer usikker på, har bra responstid (12ms) kjører nativ oppløsning (1280x1024) i 75Hz - bra, "ulempa" er at den kun har VGA (analog) tilkobling. LCD skjermer oppfører seg ulikt, noen blir beskrevet som bedre med DVI tilkobling bl.a. i tester, men når skjermen er "født" som kun "analog"-skjerm burde det være tatt høyde for at den skal fungere optimalt slik.

Det fine med endel DVI skjermer er at de har begge tilkoblinger og "velger" på fronten, slik at en kan veksle mellom to tilkobla maskiner (en DVI og en analog). Fra sommeren 2002 med 17" LCD til oppunder 6000,- og TI4400 skjermkort har eg hatt muligheten (og brukt den) med 2 maskiner tilkobla for feilsøking og oppgradering av maskiner som ikke er hjemme til vanlig.

Twinmos har noen ganger laga trøbbel, MEN de er satt sammen av endel ulike chipper i ulike varianter OG Komplett bruker forhåpentligvis en "variant" som DE går god for, når de setter sammen maskina og gir support.

Lenke til kommentar
Hei eg skal ha meg ny pc til spilling, se film og arbeide med digitale bilder...

http://komplet.no/k/ci.asp?sku=10096 duger den pc`n.... skjermen er eg 100% usikker på..... :whistle:

Den pc`en der duger absolutt til ditt bruk. Eneste du bør bytte ut er ramen og høyttalerne. Skjermen du har valgt er ikke så værst den,men har du råd så kjøper du en bedre.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

eg skal ikkje ha høgtalere.... kun mus skjerm og kassa.... edit musa skal vere mx 510 :D

Men den eizo skjermen sprenger budsjette :no: Men har sykt lyst på den... Men den skjermen som følger med funker vell godt nok? :roll: kan jo heller kjøpe ny skjerm om eit års tid... slik at den gamle pc`n får bytta ut sin sure 15 tommer.... Men eg fekk mail av komplett dei sa at det var dvi på skjemen :hmm:

Endret av londoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...